In een 2008 Nissan Qashqai wil ik graag een 2DIN aftermarket setje inbouwen met CarPlay. Nu begrijp ik dat autofabrikanten af fabriek tot op heden geen draadloze CarPlay kits inbouwen en dat aftermarket oplossing ook geen draadloze verbinding ondersteunen. Gek, want sinds iOS 9 wordt CarPlay via Bluetooth door Apple ondersteund. Op internet heb ik laatst een kitje kunnen vinden dat dit wel zou ondersteunen, maar die was helaas niet leverbaar in Nederland. Kan 'm nu niet meer terugvinden.
Waarom wordt dit zo slecht ondersteund? Niet echt van deze tijd toch?
Iemand die de gouden tip heeft voor een kit die in NL wordt verkocht en dit wel ondersteunt?
Ik moet er namelijk niet aan denken om elke keer m'n telefoon aan te sluiten en wil ook niet bij lange ritten constant m'n telefoon aan de lader hebben.
Tevens is informatie over bijvoorbeeld aansluiten van de ingebouwde microfoon van een Qashqai (en de knoppen op het stuur) van harte welkom. Al vrees ik dat dat niet zal gaan.
Thnx!
Waarom wordt dit zo slecht ondersteund? Niet echt van deze tijd toch?
Iemand die de gouden tip heeft voor een kit die in NL wordt verkocht en dit wel ondersteunt?
Ik moet er namelijk niet aan denken om elke keer m'n telefoon aan te sluiten en wil ook niet bij lange ritten constant m'n telefoon aan de lader hebben.
Tevens is informatie over bijvoorbeeld aansluiten van de ingebouwde microfoon van een Qashqai (en de knoppen op het stuur) van harte welkom. Al vrees ik dat dat niet zal gaan.
Thnx!