Wit scherm als ik naar YouTube navigeer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Beste Tweakers,

Ik kan sinds enige tijd helemaal niets meer op YouTube via de Chrome browser, bij andere browsers werkt alles naar behoren. Op de foto zie je hoe het eruit ziet.
https://imgur.com/a/tK6WNea

Als ik via Google naar een video navigeer kan ik de video wel bekijken, maar alle opties daar omheen zijn gewoonweg niet mogelijk.
https://imgur.com/a/rKD61qm

Hoe krijg ik dit opgelost?

[ Voor 5% gewijzigd door Mees789 op 14-05-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je plaatjes doen het ook niet :P Maar goed, een of andere adblocker? Zo ja: uitschakelen, tenminste als test om te zien of het de oorzaak is.

En natuurlijk liefst Tweakers ads op de whitelist zetten of een abo nemen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
F_J_K schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:37:
Je plaatjes doen het ook niet :P Maar goed, een of andere adblocker? Zo ja: uitschakelen, tenminste als test om te zien of het de oorzaak is.

En natuurlijk liefst Tweakers ads op de whitelist zetten of een abo nemen ;)
Oeioei, hopelijk werken ze nu wel. Ik heb inderdaad een adblocker, maar het uitschakelen ervan werkt niet helaas. (Tweakers staat nu op de whitelist ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je hebt al een harde refresh gedaan (control+f5)?

Probeer het eens in incognito mode.

Of zet je developer tools eens aan (F12) en herlaadt de pagina eens, waarschijnlijk zie je dan wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Och wat stom van mij, een harde refresh was al voldoende. Dankjewel voor de hulp!