Hoi, ik wil zojuist een aangifte via politie.nl doen en ik krijg ineens bij het klikken op de titel van een van de pagina's een blauw kpn nepvirus in een nieuw tabje. Dus ik kijk gelijk via ublock origin (met adblock functie uitgeschakeld) naar de sources die geladen zijn en vind deze: d6tizftlrpuof.cloudfront.net. Ik ben ook al gaan kijken wat ik kan vinden door de link te bezoeken, maar ik kom nergens en bij refreshen is deze source ook weer weg.
Ook op een andere pc kwam deze link een enkele keren naar boven en na een aantal keer refreshen niet meer. Is dit KPN nep virus popupje nou een gevolg van adware op politie.nl of iets anders. Ik kan namelijk op mijn PC, in mijn chrome extensions en op internet niets vinden wat leid tot een conclusie. Ik zie bij de poltie.nl namelijk ook google analytics en en tagmanager staan.
Ik hoop dat iemand hier meer over weet en mij kan helpen (without judging of cource).
Ook op een andere pc kwam deze link een enkele keren naar boven en na een aantal keer refreshen niet meer. Is dit KPN nep virus popupje nou een gevolg van adware op politie.nl of iets anders. Ik kan namelijk op mijn PC, in mijn chrome extensions en op internet niets vinden wat leid tot een conclusie. Ik zie bij de poltie.nl namelijk ook google analytics en en tagmanager staan.
Ik hoop dat iemand hier meer over weet en mij kan helpen (without judging of cource).
code:
1
| https://cldsecure.info/system_purebe/?c=41z3b9uz1qz0&k=188a13278270a2676ec73bc202c0b80e&city=Arnhem&isp=KPN%20B.V.&os=Windows%2010&osv=&country_name=Netherlands# |
[ Voor 10% gewijzigd door iisschots op 14-05-2018 02:28 ]