Toon posts:

gesloopt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeieavond allemaal,

Ik heb een keertje m'n geforce overklokt, ik heb toen q3a in een raampje gespeelt zodat ik tegelijk kan kijken hoe warm hij wordt met Smartdoctor. Ik zag dat hij 71 graden werd .
Ik heb hier gelezen dat dat de grens is van normaliteit (60-70 graden). Dus ik gelijk terug zetten. haaaaaa.....even weer gerust spelletjes spelen met 62 graden.
Opeens toen ik terug naar windows ging zag ik heeeeeel (om de 3 minuten) soms geflikker: de helft verdwijn van het scherm en komt in 1/50 sec weer terug.
Heb ik hem voor de helft gesloopT?

thnx

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Nadat ik mijn vorige v3-2k voor de gein op 200 Mhz liep lopen (om te proberen), liep hij ook vast, ik ding weer op oude snelheid terug zetten niks aan de hand. Maar na een tijdje kwamen er steeds strepen en zo op beeld. Nog later had ik alleeen maar strepen, heb hem terug gestuurd en kreeg te horen dat de grafische processor naar de klote was.

dus denk dat jouwe ook kapot is

Eppie

Verwijderd

heb v3 2k ook op 200Mhz laten lopen, crashde practisch direct. heb em nu op 177-183Mhz lopen en doet het perfect. echter af en toe een glitch. zodra v3 chip te heet wordt, of op te hoge Mhz krijg je streepjes, of vlakjes beelscherm die in BV q3a verkeerd gerendert worden. maar in 2d omgeving hier geen problemen mee gehad

Verwijderd

Heb jij een DDR Deluxe???
Kun je effe zeggen hoe hoog je hem heb gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, een SDR geen deluxe. En ik heb hem maar heeeel weinig overgeklokt > iets van 140 mhz.