Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als ik daar eindelijk eens normaal doorkom, zit een 2,14 laag er ook wel in.
XBL: Hypernova NL | YouTube
Ik begin met remmen bij de witte "dwars" lijn waar je overheen rijdt. Geen idee of je mijn of jobs filmpje hebt gezien, maar er zijn eigenlijk 2 ideale lijnen in de chicane. Het meest levert je op door de rechterbocht strak aan de binnenkant te nemen en dan gas erop en de auto naar de linkerkant van de baan te laten lopen.theAlchemist schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:40:
Pfff wie heeft die chicane verzonnen. Dat is echt een onding
Als ik daar eindelijk eens normaal doorkom, zit een 2,14 laag er ook wel in.
Filmpje!¡

In ander nieuws:
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 29-06-2018 22:13 ]
Mijn rempunt is hetzelfde, maar tijdens het remmen raakt die Lambo compleet uit balans en is er niet normaal in te sturen.MAX3400 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:12:
[...]
Ik begin met remmen bij de witte "dwars" lijn waar je overheen rijdt. Geen idee of je mijn of jobs filmpje hebt gezien, maar er zijn eigenlijk 2 ideale lijnen in de chicane. Het meest levert je op door de rechterbocht strak aan de binnenkant te nemen en dan gas erop en de auto naar de linkerkant van de baan te laten lopen.

Als je toch nog moet beginnen met leren, kijk ook even naar streamlabs. Werkt heel simpel en oogt heel strakrhwerkman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:28:
Is hier iemand die mij een beetje wegwijs kan maken met OBS?
Kan ik daar ook lokaal mee opnemen?kleefei schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:32:
[...]
Als je toch nog moet beginnen met leren, kijk ook even naar streamlabs. Werkt heel simpel en oogt heel strak
Als je dat wilt dan kan je Game DVR gebruiken via de xbox app. In het spel ram je de xbox knop in op je controller en dan krijg je een game bar waarin je het aan het uit kan zetten.
Streamlabs moet je gebruiken als je mooie dingetjes over je stream wilt. Ik zelf gebruik OBS om te streamen, volgens mij zat er ook een record functie in.
Wat wil je weten van OBS?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Hoe kan ik een opname van mijn race maken?NLRev0lution schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:04:
[...]
Als je dat wilt dan kan je Game DVR gebruiken via de xbox app. In het spel ram je de xbox knop in op je controller en dan krijg je een game bar waarin je het aan het uit kan zetten.
Streamlabs moet je gebruiken als je mooie dingetjes over je stream wilt. Ik zelf gebruik OBS om te streamen, volgens mij zat er ook een record functie in.
Wat wil je weten van OBS?
(in 4k)
https://obsproject.com/fo...record-at-4k-60fps.60658/rhwerkman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:21:
[...]
Hoe kan ik een opname van mijn race maken?
(in 4k)
Verder weet ik niet hoe bekend je bent met OBS, op zich spreekt het allemaal voor zich.
Zie DM voor wat settings
Opgenomen, nu ronde uitknippen en uploaden.NLRev0lution schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:49:
[...]
https://obsproject.com/fo...record-at-4k-60fps.60658/
Verder weet ik niet hoe bekend je bent met OBS, op zich spreekt het allemaal voor zich.
Zie DM voor wat settings
[YouTube: https://youtu.be/DAoJIZ23VmU]
[ Voor 6% gewijzigd door rhwerkman op 30-06-2018 16:24 ]
Zo, 2:13,602..
Beetje wind in de rug op het rechte stuk: 2:13,427. Mooi geweest voor vandaag
[ Voor 57% gewijzigd door NLRev0lution op 01-07-2018 11:55 ]
Ik meld mij maar af als jullie allemaal dit soort tijden gaan rijdenrhwerkman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:14:
[...]
Opgenomen, nu ronde uitknippen en uploaden.
[video]
Ben ook als het meezit die dag om 20.00 thuis
Gamertag: timmie271
Laat het me tijdig weten of je wel/niet erbij kan zijn, sowieso mogelijk het hosten van de lobby. Aan de andere kant, bij "net genoeg" mensen, is dit ook wel weer een track waar je wel makkelijker 24 man kwijt kan want veeeel meer ruimte dan op Brands.timmie271 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:56:
[...]
Ik meld mij maar af als jullie allemaal dit soort tijden gaan rijden
Ben ook als het meezit die dag om 20.00 thuis
De baan is vastgezet op 26 ronden!
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2018 11:14 ]
Wat is tijdig genoeg? Hangt van de treinen en bussen af die dagMAX3400 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:13:
[...]
Laat het me tijdig weten of je wel/niet erbij kan zijn, sowieso mogelijk het hosten van de lobby. Aan de andere kant, bij "net genoeg" mensen, is dit ook wel weer een track waar je wel makkelijker 24 man kwijt kan want veeeel meer ruimte dan op Brands.
De baan is vastgezet op 26 ronden!
Moet om 18.00 van Hoofddorp weer terug naar Zeewolde

Ik heb nu met de Lambo een 2:16:5 clean en een 2:15:4 dirty,en dat was omdat ik bij het insturen van die extra chicane een fractie over de curb zat aan de binnenkant

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Eb ik mag ook nog aan de bak.. zit nu op 2:19.000
Vooral die lange doordraaier ligt mij niet lekker geloof ik.
darkkingll schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:16:
Toffe livery!
Eb ik mag ook nog aan de bak.. zit nu op 2:19.000
Vooral die lange doordraaier ligt mij niet lekker geloof ik.

Neem aan dat je bocht 9 & 10 bedoelt? Welke auto rij je? Bijna alle auto's kan je in de derde of vierde versnelling houden en laten rollen.
Als je onze filmpjes (wat een berg trouwens voor deze track) bekijkt, zie je dat we langzaam maar zeker de snelheid laten teruglopen; bij 9 kan het rond de 200km/h liggen, bij de laatste "knik" voordat je bij 10 aankomt, ligt het rond de 160km/h en daarna kan/gaat het gas er weer op.
Ik denk dat ik daar ook nog een hoop tijd kan winnen indddarkkingll schreef op maandag 2 juli 2018 @ 06:28:
...maar ik zat net naar een filmpje van Nielles te kijken, volgens mij neem ik die bocht niet veel anders dan hij doet...
Volgens mij is het snelsts om halverwege de bocht een beetje op het midden van de baan te zitten. Vervolgens proberen de neus verder naar binnen te krijgen. En dan hopen dat je op de kerbs uitkomt aan de buitenzijde zonder te hoeven liften.
In Forza 6 heb ik hier een hondertal ronden gedaan om een tijd te verbeteren van iemand. Kon 1-2 tienden tienden voorblijven tot bocht 9-10, maar hij nam die bocht half driftend, waardoor die meteen weer een halve seconde uitliep. Nooit gesnapt hoe die dat voor elkaar kreeg.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Sorry, was niet de bedoeling...
Ik weet niet hoe je het doet maar ik zit waar op de kaart nummer 9 staat in zn 170 en dan laat ik m afzakken naar 160+ tot iets op 3 kwart van de bocht en zodra je de curbs aan de binnenkant ziet vol op het gas. 200 haal ik never nooit.MAX3400 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:09:
[...]
[afbeelding]
Neem aan dat je bocht 9 & 10 bedoelt? Welke auto rij je? Bijna alle auto's kan je in de derde of vierde versnelling houden en laten rollen.
Als je onze filmpjes (wat een berg trouwens voor deze track) bekijkt, zie je dat we langzaam maar zeker de snelheid laten teruglopen; bij 9 kan het rond de 200km/h liggen, bij de laatste "knik" voordat je bij 10 aankomt, ligt het rond de 160km/h en daarna kan/gaat het gas er weer op.
Dat laat Forza GT in dit filmpje ook zien inderdaad, lukt me nu redelijk consistent (rempunten wijken iets af maar zijn een hele goede indicatie!):job115 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:29:
Het is inderdaad een lastige bocht.
Volgens mij is het snelsts om halverwege de bocht een beetje op het midden van de baan te zitten. Vervolgens proberen de neus verder naar binnen te krijgen. En dan hopen dat je op de kerbs uitkomt aan de buitenzijde zonder te hoeven liften.
[ Voor 24% gewijzigd door NLRev0lution op 02-07-2018 20:56 ]
Ik zal eens kijken of ik morgen wat tijd kan vinden om alle reacties te lezen en filmpjes te kijken
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Lambo is momenteel nog het snelste. Een 2:13 hoog was er redelijk gemakkelijk uit te krijgen.
Had in mijn laatste ronde een 2:13.410 maar kwam na bocht 8 net even buiten de baan, dirty dus.
Wel puik werk van @rhwerkman, strak tijdje!
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Die laatste bocht kun je beter de late apex nemen voor een hogere snelheid op het rechte stuk, denk ik.Stoksbrood schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:06:
Zo, heb een aantal oefenrondjes achter m'n kiezen.
Lambo is momenteel nog het snelste. Een 2:13 hoog was er redelijk gemakkelijk uit te krijgen.
Had in mijn laatste ronde een 2:13.410 maar kwam na bocht 8 net even buiten de baan, dirty dus.
Wel puik werk van @rhwerkman, strak tijdje!
Met stuur rijdt de lambo best prima maar weet dat ik met een controller er meer uit kan halen. Rij nu een 2:14.8xx na 5 rondjes. Richting de 2:13 moet met stuur er voor mij zeker wel inzitten alleen geen idee of ik daar deze week nog tijd voor heb.
Hopelijk haal ik het deze week wel. Vorige keer op brands hatch was ik nog aan het werk....
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
@Stoksbrood regel jij ff dat je headset-meuk het weer doet de komende dagen?
Headset deed 't spontaan weer toen je de lobby had verlatenMAX3400 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:18:
Over dit circuit is het laatste woord nog niet gezegd... Of de laatste meter gereden... Wisselende tijden net tijdens de training en ook afwisselende auto's gezien.
@Stoksbrood regel jij ff dat je headset-meuk het weer doet de komende dagen?
Nee, vreemd genoeg toen ik de test met je had gedaan in de party kon in men ook weer horen in de lobby.
Zojuist nog wel even een mooie ronde weten te rijden:
YouTube: FM7 - Tweakers.net - Road America Alt - Practice
[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 04-07-2018 21:56 ]
I served in a company of heroes.
Dat valt me niet eens opVuvuzela schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:15:
Lekkere ronde! Wordt je alleen niet gek van de camera shake/wobble?
hehe ok. Wat me ook opvalt. Ik zie in dezelfde camerastand alleen de voorste 5cm van de auto en dat verdwijnt ook nog eens als ik gas geef. Lijkt me eigenlijk wel fijner om het te zien zoals jij hebt.Stoksbrood schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:21:
[...]
Dat valt me niet eens op. Dus nee, niet echt haha
Hmm... Heb qua instellingen niks gewijzigd volgens mij. Zal morgen ff voor je kijken. Met wat voor auto rijd je? Dat verschilt namelijk wel per auto waar de camera staat.Vuvuzela schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:27:
[...]
hehe ok. Wat me ook opvalt. Ik zie in dezelfde camerastand alleen de voorste 5cm van de auto en dat verdwijnt ook nog eens als ik gas geef. Lijkt me eigenlijk wel fijner om het te zien zoals jij hebt.
Dat is idd dezelfdeVuvuzela schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:51:
Dat is dus het gekke vziw rijden we in dezelfde auto #63 Squadra Corse Huracan.
Ik check 't morgen voor je of ik iets raars heb ingesteld.
Weet niet of resolutie iets uitmaakt, ik speel @4k...
Dat kan sneller Stoks. Probeer ook is de Aston Martin. Daarmee haalde ik gister een 13.1 en de ronde erna gooide ik een 2.12 weg in de laatste paar bochten.Stoksbrood schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:52:
[...]
Headset deed 't spontaan weer toen je de lobby had verlaten.
Nee, vreemd genoeg toen ik de test met je had gedaan in de party kon in men ook weer horen in de lobby.
Zojuist nog wel even een mooie ronde weten te rijden:
YouTube: FM7 - Tweakers.net - Road America Alt - Practice
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ook van harte!Tijn96 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:57:
Als ik al die tijden voorbij zie komen dan ga ik vanavond maar eens even oefenen (en komend weekend) de tering.
Dank u dank u!
Beide bloedje snel (de helft toch iig) dus ik snap de gedachtegang idd maar toch is het niet zoMAX3400 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:15:
Zijn @Tijn96 en @job115 gerelateerd? #tweelingen!!!!
Happy @Tijn96 day!!!!
@job115 jij ook van harte uiteraard!
Dat jullie je schaduw ooit nog voorbij mogen vlammen
@job115, ik weet zeker dat ie sneller kan. Had na deze sessie nog een ritje met @NLRev0lution gedaan en aangegeven hoe ik bochten aan rem, echter in dit rondje deed ik dat niet

Ik had vrijwel het zelfde idd: Goed gevoel over mn ronde totdat ik ging kijken wat de rest deed. Terug naar het race stuur!kleefei schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:37:
@Tijn96 @job115 Beide van harte!
Ik was zo trots op mn 2:14 (991) en zie daarna al die 2:14 laag en 2:13 voorbij komen. Stukje extra motivatie voor de komende vrije uurtjes denk ik dan maar.
Gas er op!
Vannacht net aan 3 uur geslapen dus grote kans dat ik oversla vanavond #ouwelulNLRev0lution schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:52:
Denk dat ik vanavond weer een stukje ga rijden. Mocht er meer animo zijn.. Lets go!

vanavond eerst wat verjaardag verplichtingen maar mocht ik je daarna nog online vinden dan rol ik wel een paar rondjes meeNLRev0lution schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:52:
Denk dat ik vanavond weer een stukje ga rijden. Mocht er meer animo zijn.. Lets go!
Denk dat ik wel join als ik niet met de motor in de greppel ben beland vanmiddagNLRev0lution schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:52:

In elk geval: Gefeliciteerd jarigen

Als je zo oud bent als jij heb je toch niet zoveel slaap meer nodig?MAX3400 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:54:
[...]
Vannacht net aan 3 uur geslapen dus grote kans dat ik oversla vanavond #ouwelul
Ik heb (gelukkig/hopelijk) geen enkele verjaardag verplichtingen dus misschien dat ik ook nog mee rij vanavond.
M'n 3e *AVB les (AVD half tussendoor naar de leslocatie natuurlijk). Kan alleen nog steeds geen langzame slalomdarkkingll schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:44:
Eerste AVD les?
In elk geval: Gefeliciteerd jarigen
@NLRev0lution hoe laat gaat het gebrul los??
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 05-07-2018 19:03 ]
nu?timmie271 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:50:
[...]
M'n 3e *AVB les (AVD half tussendoor naar de leslocatie natuurlijk). Kan alleen nog steeds geen langzame slalom
@NLRev0lution hoe laat gaat het gebrul los??
Interessant, misschien dat we @MAX3400 over kunnen halen om de klassering op drift score te doen in plaats van tijd. Maakt het wat spannender.NLRev0lution schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 20:07:
@job115 met de maserati kan je wel de hele bocht driften
NEE!job115 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:23:
[...]
Interessant, misschien dat we @MAX3400 over kunnen halen om de klassering op drift score te doen in plaats van tijd. Maakt het wat spannender.
Maar aangezien de aanmeldingen weer lekker binnenstromen; 1 lobby indien we met voldoende mensen zijn?
Voldoende ruimte op het circuit, voldoende rechte stukken om je te focussen op je tegenstanders en bijna geen mensen die op een ronde gezet worden, op basis van de gemiddelde rondetijden.
Voor! Zal vast goedkomen.MAX3400 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:09:
[...]
Maar aangezien de aanmeldingen weer lekker binnenstromen; 1 lobby indien we met voldoende mensen zijn?
Voldoende ruimte op het circuit, voldoende rechte stukken om je te focussen op je tegenstanders en bijna geen mensen die op een ronde gezet worden, op basis van de gemiddelde rondetijden.
Gisteravond nog even kunnen oefenen met de lambo en met stuur is het aanremmen/ bocht inremmen wel tricky maar krijg het langzaam onder controle. 2:13.6 is het voorlopige resultaat
Gisteravond ook even de lambo gepakt. 02:15 laag goed stabiel kunnen rijden.
Ik ben er nog niet over uit welke auto het gaat worden.
Snelste tijd; 2:14.474 clean, 2:13,9 dirty.
Edit; Tijd van de Z4 (#55) kunnen verbeteren naar 2:13,922.
#56; 2:14.074 had een 2:13,7xx kunnen zijn, echter een paar keer op een ongelukkig moment wheelspin gehad
[ Voor 36% gewijzigd door Stoksbrood op 06-07-2018 15:04 ]

Totdat mn spel crashte en ik opnieuw kon beginnen omdat ik niet gesaved had

[ Voor 37% gewijzigd door Nielless op 06-07-2018 20:11 ]
K*t klus heNielless schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:49:
Pfff, uurtje bezig geweest om de achterkant netjes te krijgen. Met resultaat!
[afbeelding]
Totdat mn spel crashte en ik opnieuw kon beginnen omdat ik niet gesaved had![]()
Is dat een lokale ziekte ofzo? Na het "debacle" van @Stoksbrood ook van de week...Nielless schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:26:
Nu start mijn spel niet eens meer. Laat m wel laden, maar zodra ik in main menu kom -> poef -> bureaublad.
Geen idee.. begin het wel langzaam moe te worden die issuesMAX3400 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 20:52:
[...]
Is dat een lokale ziekte ofzo? Na het "debacle" van @Stoksbrood ook van de week...
@Nielless Stom zeg dat dat ineens zo kan gebeuren (weer bij jou). Ik weet wel dat er na de grote 1803 update nog een paar updates zijn uitgekomen die weeeeeer de gamebar onder water aanzetten. Mogelijk dat daar ook iets niet goed gaat? Check je ook nog eens IPv6 want dat heeft ook wel eens geholpen voor @NLRev0lution
23 is genoeg toch?MAX3400 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:33:
23 aanmeldingen, 2 afzeggingen, rest onbekend
Op mijn Excel-lijst staat maximaal 36 man per race dus we gaan het merken
Lobby indeling Road America ALT (voorlopig op basis van aanmeldingen)
Lobby-host: OctagonQontrol- Bevestigd: Alchemist V / Badmanski420 / Baloutje07 / Disarmed070 / drdreey1976 / Dreadnaugh / Dutch B0nes / Hypernova NL / KillerR NL / Kleefei NL / Lappiehero / Mavi1986 / MusiQ2 / Nielless / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Skreppiedoe NL / Stoksbrood / superlucky luke / timmie271 / Unigo
[ Voor 55% gewijzigd door MAX3400 op 08-07-2018 22:52 ]
Ik heb Forza nog steeds niet aan de praat gekregen, dus ik geef het op met FM7.

Tijd om me weer wat te focussen op de F1 games.
Ik verwacht dat ik ook wel wat minder actief zal zijn in deze thread en wat actiever in de FH4 thread.
Race ze nog!

Wat wil je nu? Moet ik je echt helemaal uit de lijsten halen (dus geen invites meer) of moet ik je wel herinneren aan de races en dat je even bekijkt / bedenkt of je het nog een gooi wil geven?
Even @Nielless taggen zodat ie weet waar 'ie thuishoort
Ik zal woensdag na de update na de update nog een poging wagen om te kijken of dat geholpen heeft. Mocht dat niet helpen, kun je me van de FM7 lijst verwijderenMAX3400 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 23:01:
Wat wil je nu? Moet ik je echt helemaal uit de lijsten halen (dus geen invites meer) of moet ik je wel herinneren aan de races en dat je even bekijkt / bedenkt of je het nog een gooi wil geven?
Met controller kan ik 2:13.xx rijden en wellichteen 2:12 in de race maar het is uiteraard minder realistisch
Met mijn stuur kan ik 2:13.xx rijden (veelal richting de 2:14) en is het moeilijker om constant te rijden maar het is wel realistischer.
Lastige keuze
evt even troubleshooten..? je hebt er geen reet aan maar ik heb nooit dit soort issues (al sprong het spel gisteravond wel 1 keer op pauze zonder dat ik er iets voor deed...). Staat er stuff in de event viewer op het moment dat je spel crashed of iets? (DM maar als je zin/tijd hebt).Nielless schreef op zondag 8 juli 2018 @ 23:05:
[...]
Ik zal woensdag na de update na de update nog een poging wagen om te kijken of dat geholpen heeft. Mocht dat niet helpen, kun je me van de FM7 lijst verwijderen
Dit topic is gesloten.