Hallo, ik had een vraagje.
Dit is mijn eerste keer voor het zelf samenstellen van een gaming-pc. De prijzen die erbij staan komen van de Alternate site via de tool voor het samenstellen van een pc. Deze prijzen kunnen nog omlaag gaan omdat ik hem ga bestellen bij de goedkoopste sites. Alleen had ik nu de vraag, omdat dit mijn eerste keer samenstellen is of mijn gaming-pc gaat werken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan game, video's opnemen/streamen en videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900/1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb verder geen apparatuur, wel een monitor + muis/keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Gewoon wat een standaard game-pc nodig heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik heb niet per sΓ© een voorkeur voor merken, als het maar kwaliteit geeft
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit maakt niet per sΓ© uit, als hij maar niet al te luid is
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Alvast bedankt!
Dit is mijn eerste keer voor het zelf samenstellen van een gaming-pc. De prijzen die erbij staan komen van de Alternate site via de tool voor het samenstellen van een pc. Deze prijzen kunnen nog omlaag gaan omdat ik hem ga bestellen bij de goedkoopste sites. Alleen had ik nu de vraag, omdat dit mijn eerste keer samenstellen is of mijn gaming-pc gaat werken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan game, video's opnemen/streamen en videobewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 900/1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb verder geen apparatuur, wel een monitor + muis/keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Gewoon wat een standaard game-pc nodig heeft.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik heb niet per sΓ© een voorkeur voor merken, als het maar kwaliteit geeft
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Gigabyte Aorus H370 Gaming 3 WiFi | € 130,39 | € 130,39 |
1 | Gigabyte Radeon RX 560 Gaming OC 4G (rev. 2.0) | € 179,- | € 179,- |
1 | Corsair Carbide SPEC-04 Tempered Glass Zwart/Rood | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 75,95 | € 75,95 |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
1 | Kingston A400 240GB | € 53,79 | € 53,79 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,85 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit maakt niet per sΓ© uit, als hij maar niet al te luid is
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Alvast bedankt!
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2018 20:55 ]