Beste medetweakers,
Ik zoek een
systeem voor mijn moeder die voornamelijk gebruikt zal worden voor: browsen, fotobewerking
Wat is je budget?
max 700 euro, maar als het met 550 ook kan, waarom niet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat moet photoshop kunnen draaien, verder geen specifieke eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Onderstaande lijst heb ik samengesteld met behulp van de BBG topics. De voorkeur voor cpu gaat uit naar een Ryzen omdat de PC alleen gebruikt zal worden voor productiviteit/multitasking. Videokaart is niet van toepassing omdat er niet op gegamed zal worden. edit: ik begreep dat de ryzen 1600 onboard graphics heeft, volstaat een ryzen 5 2400g? Of anders een i5 8400 met onboard
Welke vragen heb je hier nog over?
Is mijn gedachtegang over de keuze van Ryzen over Intel met de huidige wensen correct?
Is 8GB voldoende voor photoshop/multitasking? Of kan ik er dan beter 16GB in prikken? Zoja, welk setje raden jullie mij aan?
De behuizing mag wel wat minder fancy zijn, hebben jullie een suggestie?
Als jullie andere suggesties hebben, hoor ik dit graag
Ik zoek een
systeem voor mijn moeder die voornamelijk gebruikt zal worden voor: browsen, fotobewerking
Wat is je budget?
max 700 euro, maar als het met 550 ook kan, waarom niet
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat moet photoshop kunnen draaien, verder geen specifieke eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Onderstaande lijst heb ik samengesteld met behulp van de BBG topics. De voorkeur voor cpu gaat uit naar een Ryzen omdat de PC alleen gebruikt zal worden voor productiviteit/multitasking. Videokaart is niet van toepassing omdat er niet op gegamed zal worden. edit: ik begreep dat de ryzen 1600 onboard graphics heeft, volstaat een ryzen 5 2400g? Of anders een i5 8400 met onboard
Welke vragen heb je hier nog over?
Is mijn gedachtegang over de keuze van Ryzen over Intel met de huidige wensen correct?
Is 8GB voldoende voor photoshop/multitasking? Of kan ik er dan beter 16GB in prikken? Zoja, welk setje raden jullie mij aan?
De behuizing mag wel wat minder fancy zijn, hebben jullie een suggestie?
Als jullie andere suggesties hebben, hoor ik dit graag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 162,- | € 162,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 107,95 | € 107,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 519,40 | |