Mijn vraag
Verschillende e-mail headers voor de diverse soorten e-mails binnen woocommerce.
Dus bijv. bij bevestiging van de bestelling bovenaan een plaatje en dan bedankt voor de bestelling. En bij bestelling verzonden, bovenaan een plaatje en dan daarin bestelling is onderweg. De headers zelf zijn afbeeldingen die ik maak in Adobe Illustrator met de nodige tekst erin.
Het werkt wel gewoon als ik het standaard laat, maar dan is het bij elke email hetzelfde.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste versie van Wordpress icm woocommerce. Flatsome child theme.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat dus op de volgende site staat heb ik geprobeerd, maar werkt bij mij niet.
https://stackoverflow.com...ders-for-each-email-types
Wat ik heb gedaan is voor iedere e-mail soort een email-header.php bestand aangemaakt(gekopieerd). Bijv. email-header-nieuwebestelling.php. Alles is ook gekopieerd naar de flatsome-child theme in een aangemaakte map die woocommerce heet.
En dan in het admin-new-order.php de bovenstaande methode gebruikt om te testen. Maar dat werkt bij mij niet helaas.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Want ik kom er niet meer uit.
Verschillende e-mail headers voor de diverse soorten e-mails binnen woocommerce.
Dus bijv. bij bevestiging van de bestelling bovenaan een plaatje en dan bedankt voor de bestelling. En bij bestelling verzonden, bovenaan een plaatje en dan daarin bestelling is onderweg. De headers zelf zijn afbeeldingen die ik maak in Adobe Illustrator met de nodige tekst erin.
Het werkt wel gewoon als ik het standaard laat, maar dan is het bij elke email hetzelfde.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste versie van Wordpress icm woocommerce. Flatsome child theme.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat dus op de volgende site staat heb ik geprobeerd, maar werkt bij mij niet.
https://stackoverflow.com...ders-for-each-email-types
Wat ik heb gedaan is voor iedere e-mail soort een email-header.php bestand aangemaakt(gekopieerd). Bijv. email-header-nieuwebestelling.php. Alles is ook gekopieerd naar de flatsome-child theme in een aangemaakte map die woocommerce heet.
En dan in het admin-new-order.php de bovenstaande methode gebruikt om te testen. Maar dat werkt bij mij niet helaas.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Want ik kom er niet meer uit.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-