Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

kef 2005.2 aan plafond bevestigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• El_em_en_ts
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 16-06 22:44
Hoi,

Ik zou mij tweedehands KEF 2005.2 eitjes willen aanschaffen en deze aan het plafond willen bevestigen.

Ik heb twee vragen hierover:

Kan je deze speakers richten? Maw zit er een draaischarnier tussen speaker en voet?

Hoe precies kan ik deze eitjes veilig en esthetisch aan het plafond bevestigen?

Ik zie op foto’s dat er onderaan de voet gaten zijn maar begrijp niet goed hoe deze hiermee aan het plafond kunnen worden bevestigd zonder gevaar dat ze naar beneden vallen?

Of moet de voet eraf en is een ander soort beugel nodig? In dat geval welke is te adviseren?

Heeft hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt voor een reactie.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:49
quote:
El_em_en_ts schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:00:
Kan je deze speakers richten? Maw zit er een draaischarnier tussen speaker en voet?
Ja geen probleem, soort van kogel is het.
quote:
Hoe precies kan ik deze eitjes veilig en esthetisch aan het plafond bevestigen?
Inderdaad met 2 schroeven, als je ze goed afmeet en goed strak schroeft lijkt het mij niet dat ze eraf kunnen vallen. (Ik heb zelf voor muurbevestiging gekozen omdat ik gipsplaten op het plafond heb)

• El_em_en_ts
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 16-06 22:44
Hallo, hartelijk dank voor je antwoord. Ik overweeg de aankoop via tweedehands. Vandaar dat ik we over deze info vooraf nodig heb. Ik heb ook gipsplaten in plafond maar daar bestaan goede pluggen voor en muurbevestiging is bij mij onmogelijk.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True