[iCloud Drive] bijft grijs en documenten kan ik niet openen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 16:10
Mijn vraag
Ik weet niet precies sinds wanneer het is, maar op al mijn iOS apparaten (iPhone SE en iPad, telkens met laatste software 11.3.1) kan ik geen documten meer openen van Numbers, Pages of Keynote. Op mijn iPhone en iPad kan ik ook enkel kiezen om de numbers, pages en keynote documenten lokaal op te slaan.

Al de rest van iCloud kan ik wel perfect openen op iOS en op mijn Macs kan ik ook alles perfect openen en opslaan in iCloud...

Op internet al gevonden dat een reset en re-install van iOS wel soelaas zou brengen, maar helaas... Het veranderde de zaak niet.

Ik ben ten einde raad nu. Mijn hoop is volledig op jullie gesteld momenteel... Hopelijk heeft iemand nog een oplossing...

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je al eens contact gezocht met de klantenservice?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39

SuBBaSS

-has Ryzen

En als je inlogt op id.apple.com en daar al je aangemelde apparaten verwijderd?
Even uit- en opnieuw inloggen bij de icloud-instellingen op elk device heb je ook al geprobeerd?

En anders: zoals Whatsapphack al zegt: contact met support opnemen. Met apple id/icloud problemen helpen ze (als het goed is) onafhankelijk van garantie op hard- en software.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb dit gedrag wel eens gezien toen iCloud niet betaald bleek. Dat zou je ook nog even kunnen controleren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vaganzza
SuBBaSS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:22:
En als je inlogt op id.apple.com en daar al je aangemelde apparaten verwijderd?
Even uit- en opnieuw inloggen bij de icloud-instellingen op elk device heb je ook al geprobeerd?
Ik heb het nog niet geprobeerd door eerst alle apparaten te verwijderen via apple id. Dat zal ik nog eens proberen.
Donstil schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:33:
Ik heb dit gedrag wel eens gezien toen iCloud niet betaald bleek. Dat zou je ook nog even kunnen controleren.
Dan zou mijn vrouw er ook last van moeten hebben, want we zitten met een 2TB familie abo die elke maand automatisch via de kredietkaart wordt afgerekend.

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vaganzza schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:04:

Dan zou mijn vrouw er ook last van moeten hebben, want we zitten met een 2TB familie abo die elke maand automatisch via de kredietkaart wordt afgerekend.
Ja dat zou kunnen idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vaganzza
Ondertussen contact opgenomen met support en het probleem is gevonden: het profiel van de business app van Office 365. Mijn werkgever heeft (zonder ons daarover te informeren) de beveiliging zodanig ingesteld dat iCloud Drive niet meer gebruikt mag worden. Het verwijderen van dat profiel loste dat probleem dus op.

Pagina: 1