Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:41
Dit is sinds enige weken aan de hand, en er lopen meerdere topics van op allerlei fora. Blijkbaar een bekend probleem, waarvan de oplossing bij Google zelf ligt. (evenals het onmogelijk zijn van resetten van de feed).

Zijn er meerdere die hier last van hebben? Vertrouwde plaatsen werkt soms wel soms niet, zonder duidelijke aanleiding. Ik heb alle alle data en cache gewist van play services, google en maps. Meerdere locatie instellingen geprobeerd en nog gebeurt hetzelfde.

Een tijdelijke oplossing is een nieuwe vertrouwde locatie aanmaken(ook als deze exact hetzelfde is als thuis), maar ook dit werkt maar tijdelijk. Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bij mijn s8+ hetzelfde. Tot een tijdje geleden weinig problemen, maar tegenwoordig werkt het amper nog. Ook ik moet regelmatig een nieuwe locatie aanmaken.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige phone (LG G6) had er ook last van, huidige (Nokia 6.1) nog geen problemen gehad. Pas een maand in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:39
Met mijn S8 ervaar ik hetzelfde. Hiervoor met mijn S7 ook een periode gehad, ineens geen problemen en nu weer wel. Geen idee wat het veroorzaakt, ook al van alles geprobeerd.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:41
Vandaag werkte het wel weer de hele dag, maar ik kan er tot nu toe nog niet van op aan. Geen updates geweest van play services zo te zien.

Ik draai overigens android 7, en het probleem lijkt zowel op m'n nexus7 als oneplus one voor te komen. Zo te lezen niet de enige dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net naar aanleiding van het artikel op de voorpagina weer eens gekeken naar trusted places. Dat werkte dus nog steeds niet, en dat is al zeker een half jaar zo. Telefoon ge-reboot, en tot mijn verrassing werkt het weer voor mijn thuislocatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buitenwesten
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
De exacte locatie met GPS veranderd steeds. Hoe is dat mogelijk? De graden zijn wel hetzelfde maar minuten en seconden niet. Meet- of tijd afwijking in de satellieten? Hopen op Galileo? Zijn de ontwikkelaars dan zo dom om vast te houden aan een exacte plaatsbepaling? Doe in de volgende update een marge van 10 seconden, dan ben ik nog steeds thuis

buitenwesten

Pagina: 1