Ik ben op zoek naar een goede laptop voor mijn dochter die vanaf komende schooljaar naar het middelbaar onderwijs gaat. Op de school waar ze naar toe gaat hebben ze geen lesboeken meer maar wordt alle lesstof via internet / portal aangeboden. Op school werken ze niet met voorgeschreven devices maar doen ze aan BYOD.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat voor school gebruikt worden. Met name zal het office pakket en internet gebruikt worden. Op school zal geen specifieke software gebruikt worden. OS maakt niet uit maar mijn voorkeur heeft ChromeOS.
Wat is je budget?
Budget voor deze laptop is maximaal 400 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal 5 dagen in de week gebruikt gaan worden van 9:00 tot 15:00. Het liefst moet de hele dag gewerkt kunnen worden zonder de accu bij te laden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor merken als het maar een goede en degelijk apparaat is wat tegen een stootje kan.
Dit is mijn eerste selectie
categorie: Laptops
En deze laptop heeft daarin mijn voorkeur aangezien je hier het scherm van kan draaien en dan kan werken zoals op een tablet. Wel heb ik dan weer vraagtekens bij de duurzaamheid van de scharnieren etc.
pricewatch: Asus Chromebook Flip C213SA-BU0025
Heb ook laatst op het werk een HP laptop gezien met Windows 10 waar je het scherm van los kan koppelen. Volgens mij was dat deze
HP Laptop
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat voor school gebruikt worden. Met name zal het office pakket en internet gebruikt worden. Op school zal geen specifieke software gebruikt worden. OS maakt niet uit maar mijn voorkeur heeft ChromeOS.
Wat is je budget?
Budget voor deze laptop is maximaal 400 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal 5 dagen in de week gebruikt gaan worden van 9:00 tot 15:00. Het liefst moet de hele dag gewerkt kunnen worden zonder de accu bij te laden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur voor merken als het maar een goede en degelijk apparaat is wat tegen een stootje kan.
Dit is mijn eerste selectie
categorie: Laptops
En deze laptop heeft daarin mijn voorkeur aangezien je hier het scherm van kan draaien en dan kan werken zoals op een tablet. Wel heb ik dan weer vraagtekens bij de duurzaamheid van de scharnieren etc.
pricewatch: Asus Chromebook Flip C213SA-BU0025
Heb ook laatst op het werk een HP laptop gezien met Windows 10 waar je het scherm van los kan koppelen. Volgens mij was dat deze
HP Laptop
[ Voor 6% gewijzigd door Cavemania op 13-05-2018 10:16 ]