ik ben op zoek naar nieuw toetsenbord voor mijn iMac (macOS)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 01:53
Hallo,

Afgelopen weekend is me draadloze keyboard van Apple waarscijnlijk overleden omdat er 2 toetsen niet reageren(en waarschijnlijk nog wel meer toetsen om dat ik me wachtwoord niet goed kan invoeren).
En de toetsen zijn de spatiebalk en caps lock.
Het lampje doet het wel van caps lock als ik het via het scherm virtueel keyboard er op klick met me muis maar gaat helaas niet meer met de toetsenbord.

nu zit ik te kijken voor een nieuwe toetsenbord omdat ik nu tijdelijk een auwe gare windows keyboard gebruik als nood voor tijdelijk hopelijk.
Nu ben ik er heel wat tegen gekomen op internet maar ik wil namelijk aan jullie vragen om wat advies.
ik heb wel bepaalde voorkeuren liefst onder 100,- euro en het mag draadloos zijn of met draad en er moet liefst numeriek toetsen die vaak rechts zit.

ik hoop dat jullie mij kan helpen om advies zo dat ik een goed degelijk toetsenbord kan kiezen/nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 19:04

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Wat vind je fijn? Persoonlijk zou ik als ik vandaag blind een nieuw toetsenbord moest kopen voor een AZIO MK-MAC-U01 gaan.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Wouw deze was ik nog niet tegen gekomen deze ziet erg goed zo op het eerste gezicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
ik heb zo juist een pagina gevonden die beweerd dat het maar $26.99 kost met gratis verzenden ?

http://www.moptrade.top/i...uct_info&products_id=9112

Is dat wel te vertrouwen ?

Hier met order die ik heb aan gemaakt moet alleen nog betaald worden alleen als ik met deze deal akkoord anders word die gecanceld als ik niet betaal.....

http://www.moptrade.top/i...e=checkout&fecaction=null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-09 16:21
Havelock schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:09:
ik heb zo juist een pagina gevonden die beweerd dat het maar $26.99 kost met gratis verzenden ?

http://www.moptrade.top/i...uct_info&products_id=9112

Is dat wel te vertrouwen ?

Hier met order die ik heb aan gemaakt moet alleen nog betaald worden alleen als ik met deze deal akkoord anders word die gecanceld als ik niet betaal.....

http://www.moptrade.top/i...e=checkout&fecaction=null
If it sounds to good...

Ik zou daar zelf in ieder geval NIET bestellen. Veel te vage pagina voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
waar kan ik het beste bestellen ?
En welke kan ik het beste nemen met bluetooth of bekabelt(usb kabel).

Ik heb namelijk echt geen idee wat zo iets kost ongeveer...
De prijs waar ik hem zo goedkoop tegen kwam klopt niet zo voor die prijs is hij veelte goed koop voor!
Ik heb eerder een prijs van 80,- euro of duurder gedacht dat die kost want dat kwam ik vaker tegen...

[ Voor 56% gewijzigd door Havelock op 13-05-2018 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Hij zou 90-125 euro met verzenden moeten zijn. Wired is met backlight, bluetooth niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Oo goed dat je dat even er bij vermeld!
Dan is het voor duidelijk dan neem ik natuurlijk die met draad het gaat mij juist om die verlichting dat maakt deze keyboard juist zo elegant!

[ Voor 64% gewijzigd door Havelock op 13-05-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
ik heb hier nog een site gevonden met de prijs $60.76 met gratis verzenden of is dit ook te goodkoop net als die andere site die net liet zien aan jullie ?

https://www.electronicsfa...rown-k-switch-mk-mac-u01/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Een website van een bedrijf wat in New York zou moeten zitten en 0,0 over te vinden is? Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Oo ok,
Ik weet dat ebay en amazon betrouwbaar zijn maar welke zijn nog meer betrouwbaar ?
zonder al te veel extra kosten zo als douane kosten en hoge verzend kosten tenzij samen leuk prijsje is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Sja ik zou echt niet onder de 120 euro kijken als het uit het buitenland komt. Het is een TB van ongeveer 90-100 euro, met verzenden en douane kosten zit je dan zo op 120+ euro.
Ik zou denk ik gewoon Amazon (124,04 euro met verzending en douane) doen. Als ie in een Nederlandse shop zou liggen zou het ook zo’n 110 euro zijn.

Die laatste link die je aanhaalt zou vanuit een appartement in lower Manhattan zijn. Ik snap niet hoe je een toetsenbord van 90-100 euro voor 50 euro inclusief verzendkosten vanuit de VS (22,50?) zou kunnen verkopen en ook nog een appartement in lower Manhattan kan betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door |sWORDs| op 13-05-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Nu focussen we op dit type AZIO MK-MAC-U01 toetsenbord wat een hele mooie is wat zeker kans maakt dat hem word!

Maar er zullen vast wel meer toetsenborden zijn die gericht zijn voor de mac.
Ik ben namelijk nog benieuwd of er nog meer toetsenborden zijn die ik nog niet ken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

De prijsstelling maakt het lastig, ook geef je niet echt eisen en wensen aan. De Azio springt er echt uit, goedkoop, mechanisch (en stil), aluminium en verlicht, plus lovende reviews.

Das en Matias hebben ook goede Apple toetsenborden en je kunt natuurlijk ook prima een ‘Windows’ toetsenbord gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door |sWORDs| op 13-05-2018 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het stikt momenteel van de scam webshops op het .top tld, ik ben ze zelf ook tegen gekomen op zoek naar een obscuur beugeltje voor mijn HP Microserver. Momenteel kan je er blind van uit gaan dat alle sites op dit tld er alleen maar op uit zijn om creditcard gegevens buit te maken.
Ga er maar van uit dat dit toetsenbord je rond de 100 euro gaat kosten, dat is nou eenmaal wat zoiets kost om te ontwerpen, maken, verkopen, en iets winst op te draaien. Bijkomend nadeel van bestellen bij een obscure webshop in het buitenland, is natuurlijk dat je geen enkele garantie hebt als het ding om wat voor reden dan ook sterft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:12
Ook een leuk toetsenbord maar veel te duur:
https://www.logitech.com/nl-nl/product/craft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 20:22
Gezien het nieuwe Magic Keyboard met numeriek deel van Apple boven budget is (€149) zou je misschien kunnen kijken naar de oudere Wired versie van Apple (nieuw of 2e hands), ik zweer er bij, fijnste toetsenbord wat ik tot nu gehad heb, mechanische toetsen kunnen mij persoonlijk niet bekoren qua geluid en toetsaanslag.

Deze dus: pricewatch: Apple MB110 (Qwerty NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:28
Ik heb een Matias en ben daar nog altijd zeer content van :-)

Matias by night
Matias keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik heb de LoFree Dot. Niet wat jij zoekt, want geen numeriek toetsenbord. Maar wel mechanical, backlit, wired en wireless. Te pairen met 3 devices tegelijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/ab/1e/87/ab1e870a1cd1d11140a7505d94db336a.jpg

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Christ1000 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:34:
Gezien het nieuwe Magic Keyboard met numeriek deel van Apple boven budget is (€149) zou je misschien kunnen kijken naar de oudere Wired versie van Apple (nieuw of 2e hands), ik zweer er bij, fijnste toetsenbord wat ik tot nu gehad heb, mechanische toetsen kunnen mij persoonlijk niet bekoren qua geluid en toetsaanslag.

Deze dus: pricewatch: Apple MB110 (Qwerty NL)
Er zit erg veel verschil in voorkeuren, maar ook qua mechanische toetsenborden, de aanslag en het geluid van een Alps of een MX brown is een verschil van dag en nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Dalike schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:08:
Ik heb een Matias en ben daar nog altijd zeer content van :-)

[afbeelding]
[afbeelding]
Deze had ik ook op het oog ziet ook goed uit!
Pagina: 1