Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070495

Topicstarter
Op mijn Samsung Galaxy S8 heb ik standaard 's avonds en 's nachts de 'niet storen' functie aanstaan met als uitzondering oproepen van favoriete contacten. Omdat ik pasgeleden een belangrijk appje verwachtte, heb ik Whatsapp ook in die uitzonderingen gezet. Toen ik dit de avond daarna weer uit wilde zetten, was whatsapp niet meer terug te vinden onder de uitzonderingen van 'niet storen'. Het lukt dus niet meer het geluid van whatsapp uit te zetten tijdens de 'niet storen' uren. Dit lukt ook niet onder de instellingen van de app zelf en zelfs het compleet verwijderen en opnieuw installeren van Whatsapp heeft niks uitgehaald. Met als gevolg dat ik 's avonds in de tijd dat mijn telefoon op niet storen staat, gewoon met luid kabaal appjes binnen krijg... help!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je zou totdat je een oplossing hebt alvast wel de notificatietoon kunnen aanpassen toch? En dan in de ochtend weer naar een geluidje. Over het echte antwoord heb ik geen idee, helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb je Whatsapp tussen de regels gezet? Anders kan je toch onder de niet storen instelling uitzonderingen aanpassen? Die zal nu op aangepast staan dus die kan je op alleen alarmen zetten of op geen uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070495

Topicstarter
Nee, daar heb ik niet aan gezeten, daar staan geen app-regels in