snes samen online spelen

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Wie wil er eens een keer SNES online spelen?
Lijkt me wel lachen met bijvoorbeeld probotector of iets dergelijks.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

SNES online?
Met een emulator ofzo?

Of is SNES een pc-spel met dezelfde afkorting als die éne console?

Ik heb er iig nog nooit van gehoord :o

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik zie het ook altijd staan bij zo'n snes emulator... ik wil het wel ff met je proberen.

Steam

Verwijderd

ja znes heeft het best heel goed geimplanteerd .. potje mario kart iemand ?
of secret of mana als je tijd over hebt :D

• LeonT
  • Niet online
Hoe werkt dit dan :? ik zie namelijk alleen modem en IPX/SPX, maar ik maak via netwerkkaart verinding en zie nergens dat je bv. met IP adressen verbinding kan maken. Of toch wel :?

• GZ
Als je een beetje cool en gaaf spel hebt, hoor ik het wel. Als het even kan heeft de "server" een snelle verbinding aub. Contact via ICQ bijv.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Turtles Tournament Fighters :)

Final FIght 8-)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• GZ
Op maandag 16 juli 2001 15:41 schreef Captain Pervert het volgende:
Turtles Tournament Fighters :)

Final FIght 8-)
Bijvoorbeeld. Ik heb zelf zat leuke spellen. Ik heb al wat dingen met JeanLuc geprobeerd, maar ik denk dat een snelle verbinding wel zeer gewenst is!

BTW: Denk dat Turltes in Time leuker is om samen te spelen!

• GZ
Op maandag 16 juli 2001 14:09 schreef LeonT het volgende:
Hoe werkt dit dan :? ik zie namelijk alleen modem en IPX/SPX, maar ik maak via netwerkkaart verinding en zie nergens dat je bv. met IP adressen verbinding kan maken. Of toch wel :?
Denk dat je dan een oude versie van je emu hebt.

• LeonT
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 16:15 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Denk dat je dan een oude versie van je emu hebt.
* LeonT schaamt zich :D

Had er niet aan gedacht, ze zijn alweer een heeeeel eind verder nu. :)
Ik ga het vanavond ook wel ff testen, hopen dat de verbinding snel genoeg is. (64KB/s down 8KB/s up)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
hmmm kan iemand me ff kort uitleggen hoe dat gaat, lijkt me wel geinig en ik heeb nog een hoop games op mijn schijf staan. Ik heb zsnes 1.17win en de dos versie van zsnes versie 1 geloof ik. Die werkt bij mij het beste. Dus als iemand me kan vertellen hoe of wat en of ik een nieuwe versie nodig heb. Dat zou cool zijn.

• UnderFlow
hmmmm heb net de nieuwste versies even gedownload en daar zit internet iig bij als netplay optie. Nu maar ff proberen :) .

Verwijderd

ik heb het net geprobeerd en het is best wel cool :)
mario kart gedaan

er zit een minimale vertraging in maar dat ligt aan de latency setting volgens mij ( ff tweaken)..

wie heeft er zin om met mij heel secret of mana te doen >:)

• GZ
Secret of Mana is goed. Heeft Chrono Trigger trouwens ook geen 2 player optie??? Ik ben namelijk nog helemaal niet aan dat spel begonnen.

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op maandag 16 juli 2001 17:37 schreef kRiTz_C het volgende:
ik heb het net geprobeerd en het is best wel cool :)
mario kart gedaan

er zit een minimale vertraging in maar dat ligt aan de latency setting volgens mij ( ff tweaken)..

wie heeft er zin om met mij heel secret of mana te doen >:)
Secret Of Mana hehe .. die zou ik inderdaad nog wel eens voor een tweede keer willen uitspelen...

contact me dude .... icq

edit:
o ja .. ik zit op mn werk nu dusseh .. ik check pas om 21:00 uur

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• UnderFlow
Chrono Trigger is een 1 speler rpg. Ik heb ook secret of mana (en een hele vracht andere spellen), ik heb zelfs secret of mana origineel voor de snes (woohoo een legale ROM :D ). Dat is een vet spel, kon em alleen niet uitspelen, want ik kon een van de laatste eindbazen niet verslaan :( .

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb ooit wel eens heel lang geleden een keer Final Fight 3 over het netwerk geprobeerd, alleen door de vertragingen kregen we beiden een anders spel.

M'n medespeler ging namelijk ineens vage dingen doen, en bij mijn medespeler ging ikzelf rare dingen doen. Heeft dat te maken omdat ieder gewoon het spel zelf opstart en alleen de commando's worden doorgestuurd en door de (toch kleine) vertraging deze anders uitpakken?

Is dit nu opgelost bij nieuwere versies??

www.nintendocasemods.com

• GZ
Als iemand "server" is is die als het ware speler 1. Speler 2 doet als client mee(goh). De beelden die je krijgt te zien zijn allemaal van de server volgens mij, dus hoe sneller je verbinding, hoe vlotter je scherm, dus ook hoe speelbaarder. Vanmiddag Probotecter met JeanLuc gespeeld, bij hem ging het wel, bij mij ging het vreselijk.

Post even wat ervaringen van jullie zelf aub, ben wel nieuwsgierig daarna. :)

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Wow! Ik wist helemaal niet dat dat kon! :D FF snel vraagje: kost het veel dataverkeer? Ik zit hier met een limiet (Zeelandnet :().

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 10-12-2009 00:24 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik wil best wel eens met iemand SOM'en of iets anders leuks. (wel ISDN)
SOM lijkt me anders wel een beetje iri, met op den duur al die magic enzo, dan moet je aldoor zo op elkaar wachten, helemaal op het einde wanneer je bijna niets anders meer doet.

Maar kan Zelda ook met meerderen??

www.nintendocasemods.com

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

ja goed idee: Bomberman anyone?

kunnen we op een bepaald forum afspreken ofzo?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Count me in. Wie gaat hosten?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• GZ
Als we met zn allen bijvoorbeeld een tijd afspreken? En kijken wie er allemaal mee gaat doen. Laten we met elkaar contact houden via MSN of ICQ bijvoorbeeld.

Mijn MSN mail: solidbenny@hotmail.com
Mijn ICQ 3 : 76472497

Wie kan er donderdagmiddag om bijvoorbeeld half 2, 2uur of zo???

• UnderFlow
Welke spelletjes heeft iedereen of wordt de lijsten dan te groot en de topic te lang??? By the way welke super bomberman is het vetste ik heb 1, 2 en 3 volgens mij mis ik er nog een...

• GZ
Volgens mij zijn er ook 4 en 5... En met Snes9x heb je niet elk spel nodig geloof ik, aangezien de server een image van elk spel verstuurt, als dat nodig is!

• LeonT
  • Niet online
Wil ook best mee doen met bvb bomberman.

• LeonT
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 14:21 schreef BdR het volgende:
ja goed idee: Bomberman anyone?

kunnen we op een bepaald forum afspreken ofzo?
Ik heb even snel een forumpje online gezet, helaas op een niet al te snelle server: klik (hoop niet dat dit onder spam valt, dan moet iemand de link maar verwijderen.)
Maar gewoon via ICQ afspreken kan natuurlijk ook. Over het forum: neem een paswoord wat je nergens anders gebruikt want ik kan ze namelijk zien :r En graag iedereen z'n GoT nick nemen. Als dit idee niet aanslaat doen we alles gewoon via ICQ ofsow.

• GZ
Goede actie LeonT. Ik weet niet wie er zin in heeft, maar als iemand met een vaste inetverbinding een IRC kanaal kon openen, zou dat misschien ook wel prettig werken.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 17:15
* FailFr8er wil Secret of Mana wel een keer online proberen, ik heb ook het originele spel voor de SNES en ik heb em al uitgespeeld (op het nippertje, lol)!
ICQ me ff, wel als reden secret of mana spelen, geven, en dan kijken we wel ff!? :)

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Op dit moment heb ik op irc.tweakers.net het chan #SNES open. Ik kan nog even kijken of ik straks van een linuxbak een eggdropje kan draaien, moet ik wel weten of dit van de IRC-op's mag?

Verwijderd

Waar is de tijd gebleven dat je na schooltijd (groep 7/8) met kameraden achter de SNES zat om Marioland of Mario Kart te spelen, en dat je ma dan dan binnenkwam met koffie en thee, snik....jeugdsentiment :P

• GZ
Op woensdag 18 juli 2001 10:50 schreef blueeyes het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je na schooltijd (groep 7/8) met kameraden achter de SNES zat om Marioland of Mario Kart te spelen, en dat je ma dan dan binnenkwam met koffie en thee, snik....jeugdsentiment :P
Dat had ik ook, maar dan met de NES. Pas in klas 2 van de middelbare school de SNES. Wat was dat prachtig allemaal. :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 18 juli 2001 10:50 schreef blueeyes het volgende:
Aaaaaah :)

Of samen Zelda (op de NES) uitspelen (en natuurlijk het meeste werk verrichten omdat de rest zo dom was ;) ).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

mariokart is cool
contact me

• UnderFlow
Argh gisteren met Leon een game proberen te spelen maar hij connect niet eens, bij beide niet :( . Zowel Zsnes als Snes9x deden het niet :( :(

Verwijderd

probotector?
hmmmmm
memories

• GZ
Op woensdag 18 juli 2001 13:46 schreef Dannizman het volgende:
Argh gisteren met Leon een game proberen te spelen maar hij connect niet eens, bij beide niet :( . Zowel Zsnes als Snes9x deden het niet :( :(
Mmmm, bij mij werkte Zsnes allen niet. Dat kregen Luc en ik niet aan de praat. Maar misschien proberen we dat nog welk eens. Of niet JeanLuc??? ;)

Verwijderd

bij ons werkte znes prima.

• UnderFlow
Vaag allemaal hoor. Wat voor netwerk instellingen gebruiken jullie in snes9x en zses of gewoon de standaard dingen die al gegeven zijn? O ja hebben jullie een firewall of iets dergelijks misschien ligt het daaraan ofzo? Ik gebruik hier winroute pro. Tja en misschien is er iets niet goed met het ip adres want ik zag net dat ik nu een ander adres heb dan dat @home mij heeft opgegeven?? Weirde zooi allemaal.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op woensdag 18 juli 2001 23:05 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Mmmm, bij mij werkte Zsnes allen niet. Dat kregen Luc en ik niet aan de praat. Maar misschien proberen we dat nog welk eens. Of niet JeanLuc??? ;)
Euh, misschien >:)

Steam

• GZ
Op donderdag 19 juli 2001 14:57 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Euh, misschien >:)
Weet je wat, dan engage jij toch lekker. ;)
(Geen flame) (Als dat tenminste denk wat het is)

Pagina: 1