PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Met een emulator ofzo?
Of is SNES een pc-spel met dezelfde afkorting als die éne console?
Ik heb er iig nog nooit van gehoord
Verwijderd
of secret of mana als je tijd over hebt
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Final FIght
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Bijvoorbeeld. Ik heb zelf zat leuke spellen. Ik heb al wat dingen met JeanLuc geprobeerd, maar ik denk dat een snelle verbinding wel zeer gewenst is!Op maandag 16 juli 2001 15:41 schreef Captain Pervert het volgende:
Turtles Tournament Fighters
Final FIght
BTW: Denk dat Turltes in Time leuker is om samen te spelen!
Denk dat je dan een oude versie van je emu hebt.Op maandag 16 juli 2001 14:09 schreef LeonT het volgende:
Hoe werkt dit danik zie namelijk alleen modem en IPX/SPX, maar ik maak via netwerkkaart verinding en zie nergens dat je bv. met IP adressen verbinding kan maken. Of toch wel
* LeonT schaamt zichOp maandag 16 juli 2001 16:15 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Denk dat je dan een oude versie van je emu hebt.
Had er niet aan gedacht, ze zijn alweer een heeeeel eind verder nu.
Ik ga het vanavond ook wel ff testen, hopen dat de verbinding snel genoeg is. (64KB/s down 8KB/s up)
Verwijderd
mario kart gedaan
er zit een minimale vertraging in maar dat ligt aan de latency setting volgens mij ( ff tweaken)..
wie heeft er zin om met mij heel secret of mana te doen
Secret Of Mana hehe .. die zou ik inderdaad nog wel eens voor een tweede keer willen uitspelen...Op maandag 16 juli 2001 17:37 schreef kRiTz_C het volgende:
ik heb het net geprobeerd en het is best wel cool
mario kart gedaan
er zit een minimale vertraging in maar dat ligt aan de latency setting volgens mij ( ff tweaken)..
wie heeft er zin om met mij heel secret of mana te doen
contact me dude .... icq
o ja .. ik zit op mn werk nu dusseh .. ik check pas om 21:00 uur
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
M'n medespeler ging namelijk ineens vage dingen doen, en bij mijn medespeler ging ikzelf rare dingen doen. Heeft dat te maken omdat ieder gewoon het spel zelf opstart en alleen de commando's worden doorgestuurd en door de (toch kleine) vertraging deze anders uitpakken?
Is dit nu opgelost bij nieuwere versies??
Post even wat ervaringen van jullie zelf aub, ben wel nieuwsgierig daarna.
[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 10-12-2009 00:24 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
SOM lijkt me anders wel een beetje iri, met op den duur al die magic enzo, dan moet je aldoor zo op elkaar wachten, helemaal op het einde wanneer je bijna niets anders meer doet.
Maar kan Zelda ook met meerderen??
kunnen we op een bepaald forum afspreken ofzo?
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Mijn MSN mail: solidbenny@hotmail.com
Mijn ICQ 3 : 76472497
Wie kan er donderdagmiddag om bijvoorbeeld half 2, 2uur of zo???
Ik heb even snel een forumpje online gezet, helaas op een niet al te snelle server: klik (hoop niet dat dit onder spam valt, dan moet iemand de link maar verwijderen.)Op dinsdag 17 juli 2001 14:21 schreef BdR het volgende:
ja goed idee: Bomberman anyone?
kunnen we op een bepaald forum afspreken ofzo?
Maar gewoon via ICQ afspreken kan natuurlijk ook. Over het forum: neem een paswoord wat je nergens anders gebruikt want ik kan ze namelijk zien
ICQ me ff, wel als reden secret of mana spelen, geven, en dan kijken we wel ff!?
Verwijderd
Dat had ik ook, maar dan met de NES. Pas in klas 2 van de middelbare school de SNES. Wat was dat prachtig allemaal.Op woensdag 18 juli 2001 10:50 schreef blueeyes het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je na schooltijd (groep 7/8) met kameraden achter de SNES zat om Marioland of Mario Kart te spelen, en dat je ma dan dan binnenkwam met koffie en thee, snik....jeugdsentiment
AaaaaahOp woensdag 18 juli 2001 10:50 schreef blueeyes het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je na schooltijd (groep 7/8) met kameraden achter de SNES zat om Marioland of Mario Kart te spelen, en dat je ma dan dan binnenkwam met koffie en thee, snik....jeugdsentiment
Of samen Zelda (op de NES) uitspelen (en natuurlijk het meeste werk verrichten omdat de rest zo dom was
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mmmm, bij mij werkte Zsnes allen niet. Dat kregen Luc en ik niet aan de praat. Maar misschien proberen we dat nog welk eens. Of niet JeanLuc???Op woensdag 18 juli 2001 13:46 schreef Dannizman het volgende:
Argh gisteren met Leon een game proberen te spelen maar hij connect niet eens, bij beide niet. Zowel Zsnes als Snes9x deden het niet
![]()
Euh, misschienOp woensdag 18 juli 2001 23:05 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Mmmm, bij mij werkte Zsnes allen niet. Dat kregen Luc en ik niet aan de praat. Maar misschien proberen we dat nog welk eens. Of niet JeanLuc???
Weet je wat, dan engage jij toch lekker.Op donderdag 19 juli 2001 14:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Euh, misschien
(Geen flame) (Als dat tenminste denk wat het is)