Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09 13:05

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
Ben bezig om voor mijn kinderen hun eerste game PC te bouwen, waarmee ook huiswerk gemaakt moet gaan worden. De kast met inhoud is inmiddels samengesteld. Nu nog de randapparatuur. Ik heb wat opties uitgezocht en ben benieuwd naar jullie advies hierover.

Ik zoek een?
Twee game gear set voor mijn kinderen die 10 jaar oud zijn. De set bestaat uit toetsenbord, muis en gaming headset en moet wel een aantal jaren mee kunnen, dus wel een beetje op de groei.

Wat is je budget?
Het streefbedrag is 100,- euro per set. Maar als het echt een grote verbetering oplevert, kan het opgehoogd worden naar 120,- euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe geen voorkeur voor merken, maar ben geen fan van Trust.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
De producten zullen aan een basic gaming computer worden gekoppeld, gebaseerd op AMD processor en videokaart.

Mijn overwegingen met het uitzoeken van de onderdelen.
Voor het toetsenbord dacht ik aan lage indruk kracht om de vingers niet te veel te vermoeien. In verband met de wat smalle schouders leek mij een TKL beter. Ook lijkt het mij verstandig om een low-profile toetsenbord te nemen in verband met polshouding.

Voor de muis dacht ik aan een optische muis met instelbare DPI/CPI. Ik wil geen draadloze muis, maar met USB verbinding. De muis moet niet te groot zijn en liefst ook met een thumb rest. De muis moet wel een degelijke gaming sensor hebben, geschikt voor FPS gaming.

Voor de gaming headset heb ik nog niet zoveel eisen. Wat ik wel fijn zou vinden is dat de omgevingsgeluiden niet te veel worden afgeschermd. Heb zelf nog een oude Speedlink Medusa 5.1 en daarmee kan je gewoon nog met iemand praten als je hem op hebt.

Voorlopige short list van de onderdelen
Toetsenborden
#ProductPrijsSubtotaal
1Sharkoon Pure Writer TKL Kailh Red€ 59,90€ 59,90
1Sharkoon Sharkoon Skiller Mech SGK2 Red€ 49,90€ 49,90

Muizen
#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Gaming Harpoon RGB€ 28,-€ 28,-
1Corsair Gaming Sabre Optical RGB€ 44,90€ 44,90
1Logitech G300s€ 29,90€ 29,90
1Sharkoon Shark Force Zwart€ 14,-€ 14,-
1Sharkoon Skiller SGM1 Optical Gaming Mouse€ 39,-€ 39,-

Gaming Headsets
#ProductPrijsSubtotaal
1Gamdias Hebe E1 RGB 3.5mm€ 19,99€ 19,99
1Sharkoon Rush ER2 (Zwart/Wit/Oranje)€ 25,-€ 25,-
1Sharkoon SKILLER SGH2€ 25,20€ 25,20

Bekijk collectie
Importeer producten

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Beste antwoord (via Mr. Rawnar op 09-02-2021 12:04)

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 20:56
Ik heb ook een minder goede ervaring met sharkoon toetsenborden, alhoewel ik twee mechanische toetsenborden zag met cherry red en keihl red switches voor rond de gevraagde prijs.
pricewatch: Gigabyte KB Force K83
pricewatch: Gigabyte Force K81 Kailh Red US

Maar ik denk dat deze desktop setje van Corsair, pricewatch: Corsair K55 + HARPOON RGB Keyboard and Mouse Combo, idealer is voor je zoon of dochter. het desktop setje is weliswaar niet mechanische, maar dan kan je het budget een klein beetje voor een betere kwaliteit headset vergroten. Bijv. een pricewatch: Kingston HyperX Cloud Stinger of pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart.

[ Voor 7% gewijzigd door rain2reign op 12-05-2018 22:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Voor de muis zou ik zeker voor een pricewatch: Steelseries Rival 110 gaan, dit is naar mijn mening by far de beste muis rond deze prijs. Ik gebruik 'm op werk en het is echt een aanrader, thuis (en ook om te gamen) gebruik ik de pricewatch: Cooler Master MasterMouse Pro L welke net wat duurder is, deze heeft mij destijds (feb) een stuk minder gekost dan de prijs nu. Voor deze prijs zou ik misschien wat anders kiezen. De Rival 110 is ook prima om mee te gamen, twee goede vrienden hebben de Rival 100 en Rival 110 en knallen er regelmatig op los.

Sharkoon zal ik in GEEN geval nemen, dit merk staat bekend om uit elkaar te vallen.

Qua headset zou ik adviseren iets dieper in de buidel te tasten, dit wil je fatsoenlijk hebben, hij zal er veel mee op zitten. Wellicht bij V&A kijken of iemand recentelijk nog iets gewonnen heeft en een nieuwe headset aanbiedt. Steelseries en Corsair zijn aanraders. Zie: categorie: Gaming headsets

Toetsenbord zou ik voor nu een simpel toetsenbordje nemen, deze zou je kunnen upgraden naar een mechanisch toetsenbord in de toekomst. https://tweakers.net/pric...741;368899;483157;532621/

Vergeet niet even een fatsoenlijk grote muismat te halen: pricewatch: Corsair Gaming MM100 (structuur fijn)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• rain2reign
Ik heb ook een minder goede ervaring met sharkoon toetsenborden, alhoewel ik twee mechanische toetsenborden zag met cherry red en keihl red switches voor rond de gevraagde prijs.

Maar ik denk dat deze desktop setje van Corsair, pricewatch: Corsair K55 + HARPOON RGB Keyboard and Mouse Combo, idealer is voor je zoon of dochter. het desktop setje is weliswaar niet mechanische, maar dan kan je het budget een klein beetje voor een betere kwaliteit headset vergroten. Bijv. een pricewatch: Kingston HyperX Cloud Stinger of pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart.

[ Voor 7% gewijzigd door rain2reign op 12-05-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Goed geluid is belangrijker dan mechanische switches in je keyboard, zeker als het geen CherryMX switches zijn aangezien de goedkope immitatie switches vaak erg flut zijn. De suggestie van rain2reign met het corsair setje en een betere headset is dan ook wat ik aan zou raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
True schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:01:
Voor de muis zou ik zeker voor een pricewatch: Steelseries Rival 110 gaan, dit is naar mijn mening by far de beste muis rond deze prijs. Ik gebruik 'm op werk en het is echt een aanrader, thuis (en ook om te gamen) gebruik ik de pricewatch: Cooler Master MasterMouse Pro L welke net wat duurder is, deze heeft mij destijds (feb) een stuk minder gekost dan de prijs nu. Voor deze prijs zou ik misschien wat anders kiezen. De Rival 110 is ook prima om mee te gamen, twee goede vrienden hebben de Rival 100 en Rival 110 en knallen er regelmatig op los.
De SteelSeries muizen stonden eerst ook op mijn short list. Echter mijn kind gaf aan de Corsair Sabre fijner te vinden dan de Corsair Harpoon in verband met de duim ondersteuning (Thumb rest). Hiermee viel voor mij de SteelSeries Rival 100/110 af.
Sharkoon zal ik in GEEN geval nemen, dit merk staat bekend om uit elkaar te vallen.

Toetsenbord zou ik voor nu een simpel toetsenbordje nemen, deze zou je kunnen upgraden naar een mechanisch toetsenbord in de toekomst. https://tweakers.net/pric...741;368899;483157;532621/
Ik zie dat als mijn kind achter mijn computer speelt het toetsenbord helemaal schuin wordt geplaatst om ruimte te maken voor de muis. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een TKL(Ten Key Less) toetsenbord, echter daardoor kwam ik snel uit bij mechanische toetsenborden. Vervolgens kwam ik bij Sharkoon uit omdat deze enig sinds betaalbaar zijn en in de reviews op Tweakers las dat ze degelijk bebouwd zijn, maar misschien komen de problemen pas later naar boven.
Qua headset zou ik adviseren iets dieper in de buidel te tasten, dit wil je fatsoenlijk hebben, hij zal er veel mee op zitten. Wellicht bij V&A kijken of iemand recentelijk nog iets gewonnen heeft en een nieuwe headset aanbiedt. Steelseries en Corsair zijn aanraders. Zie: categorie: Gaming headsets
Heb jij ervaring met hoeveel het geluid van de omgeving door deze koptelefoons wordt afgeschermd?
Vergeet niet even een fatsoenlijk grote muismat te halen: pricewatch: Corsair Gaming MM100 (structuur fijn)
Muismat is al binnen een SteelSeries QCK. Zelfde maat maar net iets dunner. :)

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
rain2reign schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 22:49:

Maar ik denk dat deze desktop setje van Corsair, pricewatch: Corsair K55 + HARPOON RGB Keyboard and Mouse Combo, idealer is voor je zoon of dochter. het desktop setje is weliswaar niet mechanische, maar dan kan je het budget een klein beetje voor een betere kwaliteit headset vergroten.
Jammer dat het geen TKL toestenborden zijn, anders had ik ze zeker overwogen. Zie mijn reactie op "True" waarom. Heb snel even op de Gigabyte site gekeken, maar kon daar geen TKL toetsenborden vinden.
Enig ervaring hoe goed het omgevingsgeluid wordt gedempt door deze koptelefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Mr. Rawnar schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:35:
[...]

De SteelSeries muizen stonden eerst ook op mijn short list. Echter mijn kind gaf aan de Corsair Sabre fijner te vinden dan de Corsair Harpoon in verband met de duim ondersteuning (Thumb rest). Hiermee viel voor mij de SteelSeries Rival 100/110 af.
SteelSeries is wel een absolute topper qua prijs/kwaliteit voor vrij weinig geld, jammer dat dit dan niet gaat lukken.
[...]

Ik zie dat als mijn kind achter mijn computer speelt het toetsenbord helemaal schuin wordt geplaatst om ruimte te maken voor de muis. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een TKL(Ten Key Less) toetsenbord, echter daardoor kwam ik snel uit bij mechanische toetsenborden. Vervolgens kwam ik bij Sharkoon uit omdat deze enig sinds betaalbaar zijn en in de reviews op Tweakers las dat ze degelijk bebouwd zijn, maar misschien komen de problemen pas later naar boven.
In je lijstje kom je met twee toetsenborden van Sharkoon van 60 en 50 Euro, niet echt duur voor mechanische toetsenborden en TKL, maar het blijven Sharkoon's, voor twee tientjes meer heb je degelijke TKL's die niet van Sharkoon zijn. Ik copy paste even de startpost van /mkg/ (Mechinical Keyboard General) van /g/ 4chan, hierin staan wat handige tips en links mocht je het niet erg vinden iets via Amazon te bestellen bijvoorbeeld:
Bron: http://boards.4chan.org/g/thread/65909371 & http://boards.4chan.org/g...chanical-keyboard-general
Zie ook de V&A: V&A aangeboden: Durgod Taurus K320 - MX Blue - TKL toetsenbord prima toetsenbordje voor weinig geld en redelijk binnen budget.
[...]

Heb jij ervaring met hoeveel het geluid van de omgeving door deze koptelefoons wordt afgeschermd?
Zolang het een over-ear headset is, is dit 'goed', heel veel verschil zit er niet echt in. Belangrijk is dat die goed over de oren valt met een over-ear headset. Mocht je gamerkiddo een bril hebben moet je goed kijken naar reviews van mensen met een bril en welke wel of niet goed en prettig zit daarmee. Echte 'noice canceling' bestaat niet voor headsets behalve als je echt veel te veel geld wilt uitgeven (denk 200+ €).
[...]

Muismat is al binnen een SteelSeries QCK. Zelfde maat maar net iets dunner. :)
Prima keuze!

[ Voor 4% gewijzigd door True op 14-05-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
@Mr. Rawnar Heb ook de pricewatch: Ducky One DKON1687 PBT keycap TKL MX Red US gevonden, maar die is vrij duur en dan een muis van €30 gemiddeld erboven op.. Houd je niks meer van het budget over voor een betaalbaar en fatsoenlijk kwaliteit headset. Die Durgod van het V&A die hierboven wordt aangeraden, is denk ik één van de betere opties zonder een numpad.

Heb je wellicht een compacte toetsenbord overwogen?
Twee voorbeelden:
pricewatch: Cherry G84-4100 (Qwerty US) Grijs
pricewatch: Targus Compact USB Keyboard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

rain2reign schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:15:
@Mr. Rawnar Heb ook de pricewatch: Ducky One DKON1687 PBT keycap TKL MX Red US gevonden, maar die is vrij duur en dan een muis van €30 gemiddeld erboven op.. Houd je niks meer van het budget over voor een betaalbaar en fatsoenlijk kwaliteit headset. Die Durgod van het V&A die hierboven wordt aangeraden, is denk ik één van de betere opties zonder een numpad.

Heb je wellicht een compacte toetsenbord overwogen?
Twee voorbeelden:
pricewatch: Cherry G84-4100 (Qwerty US) Grijs
pricewatch: Targus Compact USB Keyboard
Die Ducky One's zijn heerlijk, heb zelf de pricewatch: Ducky One DKON1608 PBT keycap MX Brown US nog redelijk goedkoop voor een mechanisch toetsenbord maar wel te duur voor dit budget.

Persoonlijk zou ik die compacte niet overwegen, heel leuk en aardig maar je betaald de hoofdprijs voor iets wat er al helemaal niet uit ziet. Pak dan een leuk ramplankje van een Dell, HP of Logitech voor 20-30€ en leg die lekker scheef, kijk naar de pro-gamers die shooters spelen één voor één hebben ze de bordjes scheef liggen, als er aan een verslag gewerkt moet worden legt hij/zij het bordje snel genoeg weer recht.

Zo juist deze op V&A getroffen: V&A aangeboden: Cooler Master Masterkeys Pro S - RGB (Cherry Brown) brown keys (kuch voorkeur kuch) zijn by-far de beste keuze. Ik vind deze V&A wel aan de prijs, naar mijn menig moet je er nog wel wat van af kunnen bedingen.

Je hebt dan in ieder geval een toetsenbord waar de kiddo echt jaren mee voort kan. Pak nog een nieuw maar ongebruikt headset en/of muis van V&A en je komt uit op denk ik 130-135€ totaal, wel 35% boven budget, maar in vergelijking met die Sharkoon zooi kun je echt veel langer mee zonder klachten van de kiddo.

Om die 35€ te compenseren laat je hem of haar gewoon wat vaker grasmaaien van 't zomer. Komt die ook wat meer buiten als die straks verknocht is aan de prachtige setup :+

[ Voor 48% gewijzigd door True op 14-05-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
True schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:07:
[...]

Die Ducky One's zijn heerlijk, heb zelf de pricewatch: Ducky One DKON1608 PBT keycap MX Brown US nog redelijk goedkoop voor een mechanisch toetsenbord maar wel te duur voor dit budget.

Persoonlijk zou ik die compacte niet overwegen, heel leuk en aardig maar je betaald de hoofdprijs voor iets wat er al helemaal niet uit ziet. Pak dan een leuk ramplankje van een Dell, HP of Logitech voor 20-30€ en leg die lekker scheef, kijk naar de pro-gamers die shooters spelen één voor één hebben ze de bordjes scheef liggen, als er aan een verslag gewerkt moet worden legt hij/zij het bordje snel genoeg weer recht.
Heb nooit een ducky One of een Mechanische toetsenbord gehad puur om de rede dat ik extra "knoppen" of gametoetsen (denk G1, G2 etc..) wil hebben. Weliswaar heb je nu meer keuze daarmee waaronder mechanische toetsenborden, maar zoveel 'betaalbare' keus had je op dat vlak niet toen ik mijn huidige toetsenbord kocht. Dat was zo'n 7-8 jaar geleden, een logitech G110, 12 extra toetsen met elke toets 3 profielen. Die ik onder Affinity photo en Designer (adobe photoshop/illustrator alternatieven licensed) gebruik als shortcuts. Voor gamen heb ik ze zelf niet nodig gehad to nu toe.

Zodra Ducky One met een rijtje extra knoppen kom, ben ik meteen verkocht. :+
Zo juist deze op V&A getroffen: V&A aangeboden: Cooler Master Masterkeys Pro S - RGB (Cherry Brown) brown keys (kuch voorkeur kuch) zijn by-far de beste keuze. Ik vind deze V&A wel aan de prijs, naar mijn menig moet je er nog wel wat van af kunnen bedingen.

Je hebt dan in ieder geval een toetsenbord waar de kiddo echt jaren mee voort kan. Pak nog een nieuw maar ongebruikt headset en/of muis van V&A en je komt uit op denk ik 130-135€ totaal, wel 35% boven budget, maar in vergelijking met die Sharkoon zooi kun je echt veel langer mee zonder klachten van de kiddo.

Om die 35€ te compenseren laat je hem of haar gewoon wat vaker grasmaaien van 't zomer. Komt die ook wat meer buiten als die straks verknocht is aan de prachtige setup :+
Dat is wel goed gevonden! En krijg je direct minder gezeur op het nieuws hierover. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
Bedankt voor de hoeveelheid feedback, die jullie mij geven. Zal mijn best doen om alle links goed door te lezen.

Op de site van Alternate vond ik nog dit toetsenbord:GENESIS Thor 300 TKL. ik begrijp dat Genesis geen A-merk is, maar mijn vraag is of het beter is dan Sharkoon. Er zitten Outemu Red schakelaars in. Op Azerty heb ik het toetsenbord ook gevonden voor slechts € 18,19. Maar mijn verwachting is dat als ze hem bij de leverancier gaan bestellen, ze op de prijs terug zullen moeten komen.
Wel een mooi toetsenbord, maar dan heb ik er pas een. In de OP had ik het over een setje voor mijn kind, maar eigenlijk gaat het om twee kinderen. Ze zijn even oud en hebben ook hetzelfde bedrag om te besteden. Heb de OP wat bijgewerkt.

Op Overclockers UK kwam ik nog een aanbieding voor een [url="https://https://tweakers.net/pricewatch/567125/speedlink-ultor-illuminated-mechanical-gaming-keyboard.html"]Speedlink Ultor[/url] tegen. Inclusief BTW en transport kom ik voor twee toetsenborden op £77.64 = 88.25 euro. Weer geen A-merk, maar wel een stuk goedkoper. Bij hardware.info is hij weg getest in 6 gaming-toetsenborden round-up: semi-mechanische update maar gaan hier niet echt in op detail. Vindt nog wel wat andere reviews, die aangeven dat het een degelijk toetsenbord is.
Zolang het een over-ear headset is, is dit 'goed', heel veel verschil zit er niet echt in. Belangrijk is dat die goed over de oren valt met een over-ear headset. Mocht je gamerkiddo een bril hebben moet je goed kijken naar reviews van mensen met een bril en welke wel of niet goed en prettig zit daarmee. Echte 'noice canceling' bestaat niet voor headsets behalve als je echt veel te veel geld wilt uitgeven (denk 200+ €).
Ze hebben geen bril, maar ik zou het dus fijn vinden als het omgevingsgeluid juist niet goed wordt gedempt.

[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Rawnar op 18-05-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
Mr. Rawnar schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 02:02:
Bedankt voor de hoeveelheid feedback, die jullie mij geven. Zal mijn best doen om alle links goed door te lezen.

Op de site van Alternate vond ik nog dit toetsenbord:GENESIS Thor 300 TKL. ik begrijp dat Genesis geen A-merk is, maar mijn vraag is of het beter is dan Sharkoon. Er zitten Outemu Red schakelaars in. Op Azerty heb ik het toetsenbord ook gevonden voor slechts € 18,19. Maar mijn verwachting is dat als ze hem bij de leverancier gaan bestellen, ze op de prijs terug zullen moeten komen.
Ik heb het merk zelf nooit geprobeerd, echter weet ik wel dat het een gigantisch groot merk is in Polen en verder in het oosten van Europa. Heel veel reviews van dat merk op het internet is of pools, russisch of in een ander Oost-Europese taal. Ik ken wel iemand die zo'n 'budget' toetsenbord van Genesis heeft en er heel tevreden mee is.

Ik zie niet veel TKL toetsenborden in het algemeen passend op budget, de pricewatch: Genesis Thor 300 TKL (Outemu Red) is het goedkoopste tkl bordje dat ik kan vinden (membrane of mechanical switches terzijde). Ik zou die gewoon nemen of een goedkoop rambordje (niet mechanisch) van logitech, heb tot nu toe geen problemen gehad met toetsenborden van dat merk. Is het niet goed? Gebruik je 14 dagen retour recht en stuur hem lekker terug.
Wel een mooi toetsenbord, maar dan heb ik er pas een. In de OP had ik het over een setje voor mijn kind, maar eigenlijk gaat het om twee kinderen. Ze zijn even oud en hebben ook hetzelfde bedrag om te besteden. Heb de OP wat bijgewerkt.

Op Overclockers UK kwam ik nog een aanbieding voor een [url="https://https://tweakers.net/pricewatch/567125/speedlink-ultor-illuminated-mechanical-gaming-keyboard.html"]Speedlink Ultor[/url] tegen. Inclusief BTW en transport kom ik voor twee toetsenborden op £77.64 = 88.25 euro. Weer geen A-merk, maar wel een stuk goedkoper. Bij hardware.info is hij weg getest in 6 gaming-toetsenborden round-up: semi-mechanische update maar gaan hier niet echt in op detail. Vindt nog wel wat andere reviews, die aangeven dat het een degelijk toetsenbord is.
Ik zou de toetsenborden gewoon in nederland bestellen, want diezelfde toetsenbord,pricewatch: Speedlink ULTOR Illuminated Mechanical Gaming Keyboard, heb je bij BOL.com voor hetzelfde bedrag bijna (paar euro's minder) en binnen 24uur in huis...
Ze hebben geen bril, maar ik zou het dus fijn vinden als het omgevingsgeluid juist niet goed wordt gedempt.
Dat zou geen probleem moeten zijn zover ik het op reviews kan vinden over de eerder genoemde pricewatch: Corsair HS50 Stereo Gaming Headset Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
rain2reign schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:20:
Ik zou de toetsenborden gewoon in nederland bestellen, want diezelfde toetsenbord,pricewatch: Speedlink ULTOR Illuminated Mechanical Gaming Keyboard, heb je bij BOL.com voor hetzelfde bedrag bijna (paar euro's minder) en binnen 24uur in huis...
De prijs die ik opgaf was voor twee toetsenborden inclusief verzendkosten.

Heb twee GENESIS Thor 300 TKL besteld bij Azerty kijken of ze het voor het geld gaan doen.

Tijd om een keuze te gaan maken voor de muizen en koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rain2reign
Mr. Rawnar schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:36:
[...]

De prijs die ik opgaf was voor twee toetsenborden inclusief verzendkosten.

Heb twee GENESIS Thor 300 TKL besteld bij Azerty kijken of ze het voor het geld gaan doen.
Ah! Oké. Dan heb ik het verkeerd gelezen. 8)7 Als ze het wel voor het geld gaan doen, is het idd mooi meegenomen.
Tijd om een keuze te gaan maken voor de muizen en koptelefoons.
Ik zelf kan de kwaliteit van de pricewatch: Corsair Gaming Harpoon RGB wel aanraden! enige sharkoon muis waar ik enige goede ervaringen mee heb gehad was de FireGlider die niet meer te koop is... Anders is een pricewatch: Roccat Lua ook wel een leuk muisje. Voor meer informatie moet je even op de fabrikants pagina kijken, op Tweakers staan sommige dingetjes er helaas niet op.

Verder raadt ik aan om wat te investeren in kwaliteit voor headsets. Dan heb je iets wat langer meegaat. Voor op het budget onder < €50 met een open kap kom je niet verder dan de eerder genoemde Corsair in mijn mening. Moet je maar even kijken of het in het budget valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Topicstarter
De toetsenborden zijn binnen. Inmiddels heeft Azerty wel de prijs aangepast, maar ik kreeg ze nog voor de prijs die ze op hun site hadden staan toen ik ze bestelde. De toetsen voelen net iets zwaarder aan dan mijn Cherry MX silent reds, maar de kinderen zijn er super blij mee.

De muizen zijn ook gekozen en binnen.

Dankzij True heeft een van mijn kinderen nu een mooie Steelseries Siberia V2 MSI editie. Het enige wat we nu nog nodig hebben is een twee gaming headset in de kleur groen. Dacht aan een Steelseries Siberia 200 Groen of een tweedehandsje.

In ieder geval bedankt voor jullie feedback.

Pagina: 1