[FP] overlap video's + rare plaatsing achtergrond artikels

Pagina: 1
Acties:

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
In de FF browser op mijn PC zitten al sinds enige tijd de volgende bug(s) op de Frontpage van Tweakers.nl: de achtergrond-artikelen verschijnen onder elkaar, in plaats van naast elkaar. Daarnaast verschijnen ook de video's op de FP op een zodanige manier dat de begeleidende tekst gedeeltelijk onder de video-afbeelding verdwijnt, zoals eerder al hier door een andere Tweaker gemeld: Missende opmaak bij video's op de FP?

Windows 7, FF versie 60.0 met drie extensies: uBlock Origin (1.16.4), Noscript (10.1.8.1) en HTTPS Everywhere (2018.4.11). Het uitzetten van uBlock of HTTPS Everywhere had geen effect, en bij Noscript heb ik tweakers.net en tweakimg.net toestemming verleend. Ik surf niet via een proxy.

[ Voor 8% gewijzigd door choogen op 12-05-2018 16:58 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En in een andere browser? En dan het liefst eentje zonder addons geinstalleerd?

Hier namelijk nergens last van; anders dan dat ik geen Windows 7 heb en ook geen addons in Firefox.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Wat in een andere browser het resultaat zou zijn is voor mij niet relevant. Voorheen liep het prima in Firefox en nu niet meer, dus ik denk dat het probleem ligt in een bug - zoals ook gemeld door die andere Tweaker. Volgens een mod/developer in die draad zou het probleem al gefikst zijn, maar ik vraag me af of dat wel klopt.

[ Voor 19% gewijzigd door choogen op 12-05-2018 17:00 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Cache legen en zorgen dat je niet in- of uitgezoomed bent :)

Intentionally left blank

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Bedankt crips, dat legen van de cache werkte. Was daar huiverig voor omdat ik daarmee in het verleden onverwacht ook direct het automatisch inloggen bij al mijn vaste websites kwijt ben geraakt, maar in FF kun je er tegenwoordig voor kiezen om echt alleen de cache te legen (en de rest te behouden).

Hier mag een slotje op, wat mij betreft.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Top (y)

Intentionally left blank

Pagina: 1