PS4 Headset €60-€70

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1071495

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een headset voor tijdens het gamen op mijn ps4.

Wat is je budget?
Tussen de 50 en 70 euro.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
ik wil graag een headset waarbij je apart het chat volume en het game volume kan bedienen. Ik had vroeger een turtle beach en hierbij kon je het game volume harder zetten en de chat zachter (of omgekeerd). Ik speel voornamelijk shooters en ik speel op de ps4. Op dit moment heb ik een Hyperx Cloud 2 headset waarbij dit niet mogelijk is zover ik weet.

Alle suggesties zijn welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1071495 op 12-05-2018 15:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-06 22:56

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Met een prijs van €90,- is de ps4 gold headset wel iets boven budget, maar z'n geld naar mijn idee meer dan waard: pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart

Beschikt o.a. over 7.1 virtueel surround, de mogelijkheid tot het splitsen van chat/game audio levels en er zijn diverse presets beschikbaar middels de companion app. Ook niet geheel onbelangrijk, de batterijduur is prima en met een volle lading moet je prima een game sessie van een uur of 6,7 misschien wel 8 kunnen halen.

In de review van t.net (reviews: Headsets voor de PlayStation 4) staat de microfoon als minpunt omdat deze mogelijk ietwat verborgen kan worden door de hoofdband als je een kleiner hoofd hebt, maar ik heb er in die 3 jaar dat ik dat ding nu heb nog nooit iemand over horen klagen.

Als ik een minpuntje zou moeten verzinnen dan is dat dat de meegeleverde laadkabel veel te kort is, dus tenzij je bovenop je ps4 zit kan het zijn dat je een langere kabel moet halen als je wilt laden en gamen tegelijk.

Een tweede dingetje, maar dat kan ook aan mijn setup liggen, is dat de verbinding niet altijd even stabiel lijkt bij gebruik van de achterste USB poort. De headset werkt middels een Bluetooth verbinding dus die 20 cm extra zou niets uit mogen maken (zit normaal gesproken een meter of 1,5 van de tv met gamen) maar ik merk toch dat de verbinding dan niet altijd top is.

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V