Wie weet er een minicom alternatief voor windows? Dus zodat ik rechtstreeks modemcommando's kan sturen en in kan loggen op mijn linuxbak...
D'r zijn een heeeeeeeeeleboel windows progjes die dat doen. De slechtse krijg je er gratis bij: Hyperterminal.
Maareh, dat is toch niet echt een vraag voor Non-WIndows Operating Systems?!?
Maareh, dat is toch niet echt een vraag voor Non-WIndows Operating Systems?!?
dr zijn inderdaad een heleboel, maar ik wil er eentje die ook echt direct modemcommando's kan geven.
En ik vind wel dat deze in NOS thuishoort, omdat de bezoekers hier tenminste weten wat minicom is.
En ik vind wel dat deze in NOS thuishoort, omdat de bezoekers hier tenminste weten wat minicom is.
Ehm, wat bedoel je precies met "echt direct modemcommando's"? Ik ken persoonlijk geen terminalprogje waar je nergens je AT-zooi kan instellen.dr zijn inderdaad een heleboel, maar ik wil er eentje die ook echt direct modemcommando's kan geven.
En als je een verbinding maakt met je com-poort kan je ook gewoon zelf handmatig de AT commando's intikken. Zelfs met Hyperterminal (!). Kon je inloggen op je favoriete BBS en even Telix downloaden via X-modem enzo.
Of begrijp ik helemaal niet waar je het nu over hebt?!?