Fullscreen tonen in Dexpot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik probeer middels het programma Dextop vier pagina's op een groot te tonen. Ik werk met Windows 7. Op 1 of meerdere wil ik beelden van live's webcams van het internet op Full screen tonen. Echter als ik dit doe krijg ik meteen een full screen en kan niet meer bij het programma Dextop komen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Dextop en Windows 7..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd Full screen te omzeilen door beeld te vergroten maar dan krijg je maar een beperkt deel met schuiflijnen te zien.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:09:
Mijn vraag
Ik probeer middels het programma Dextop vier pagina's op een groot te tonen. Ik werk met Windows 7. Op 1 of meerdere wil ik beelden van live's webcams van het internet op Full screen tonen. Echter als ik dit doe krijg ik meteen een full screen en kan niet meer bij het programma Dextop komen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Dextop en Windows 7..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd Full screen te omzeilen door beeld te vergroten maar dan krijg je maar een beperkt deel met schuiflijnen te zien.
4 pagina's? Van wat? werkt F11 in je browser niet? en dan met F11 of alt-tab, of alt-w weer terug? wat als je in Dextop windows toets-D doet?

Er wordt altijd gezegd dat men op T.net en GoT nieuwe gebruikers niet vriendelijk worden onthaald, maar in mijn optiek zijn topicstarts zoals deze daar debet aan. Erg weinig informatie, geen opbouw, en erg weinig eigen initiatief. Het zou leuk zijn als ook nieuwe gebruikers zich daar wat meer voor gaan inzetten. Ik snap dat we niet allemaal een graad in informatica kunnen hebben, maar de laatste tijd zakt het wel heel erg af naar een soort van helpdesk met vragen in de trend van "Het werkt niet, kunnen jullie eens uitzoeken waarom?"

[ Voor 29% gewijzigd door Spacecowboy op 12-05-2018 11:31 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Middels Dextop kan ik op 1 monitor meerdere schermen openen op 1 van deze schermen wil ik onder andere deze webcam : http://www.zeeuwsevisveil...ntent.php?var_content=184
Full screen tonen. Dit lukt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het nou Dextop of Dexpot wat je op je desktop hebt?

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2018 13:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heeft niks met VAO te maken, kickje naar CSA

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dexpot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik heb 't even gedownload, maar wat jij wil kan (denk ik) niet met Dexpot.

Je kan virtuele desktops aanmaken, maar wat niet kan, is 4 virtuele desktops tegelijkertijd in beeld. Je kan via de preview manager alle actieve desktops zien, maar niet "live":

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FXFeG1L9rVpj2RhOvUEoDre6/medium.jpg

Ik vrees dat je op zoek moet naar een andere oplossing.

Je kan nog even proberen contact op te nemen met de makers van Dexpot?

[ Voor 28% gewijzigd door Spacecowboy op 12-05-2018 14:19 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spacecowboy schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:16:

Ik vrees dat je op zoek moet naar een andere oplossing.
Volgens mij kan Windivvy wel enige opluchting bieden maar heb er geen directe ervaring mee.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 14:18:
[...]

Volgens mij kan Windivvy wel enige opluchting bieden maar heb er geen directe ervaring mee.
Zover ik weet kan je daarmee alleen windows sizen, maar niet iets fullscreen binnen dat window draaien. Maar ik heb geen ervaring met WinDivvy.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WinDivvy. doet het ook niet,. Weet iemand een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Schrijf zelf wat html die de vier in 1 browserscherm tonen. Vrij basale html (bijv vier iframes) dus dat moet lukken met wat rondkijken hoe dat werkt.

Nog veel beter: camerasoftware zelf het werk laten doen. Er zijn tools die vele camera’s kunnen bewaken. Zoek uit welke jouw camera’s ondersteunen en probeer er wat. (Als er trial versies zijn etc, geen idee).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1