Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

speciale Safari Beekse Bergen - Moederdag-

Pagina: 1
Acties:
  • 827 views

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de Beekse Bergen maakt zojuist bekend dat morgen tijdens Moederdag, alle (schoon)moeders gratis entree krijgen met een prachtige Safari tocht.
Aangezien de bus die beschikbaar is tijdens deze dag niet al te groot is, zullen er diverse stops gemaakt worden tijdens de Safari tocht, om de benen te kunnen strekken.
De picknick tafels voor de lunch in het park zijn leuk aangekleed in het kader van Moederdag.

Als afsluiting van de dag een heerlijke ''All you can eat'' in het park.

Kaarten kosten €25.

de discussie: wat heeft dat Franse gezin werkelijk gedacht? Wat gaat er in hun hoofd om en wat doet hun uiteindelijk beslissen om tot 2x toe uit te stappen....notabene met een klein kindje? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 12-05-2018 10:52 ]

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Die ouwe taaie lusten ze niet :-)
Tja, discussie lijkt op voorhand 1 kant op te gaan.
Hoe dom kun je zijn?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jep, en op 19 juli is er ook een speciale dag waar je in het park kunt knuffelen met de cheetahs :)
wat heeft dat Franse gezin werkelijk gedacht? Wat gaat er in hun hoofd om en wat doet hun uiteindelijk beslissen om tot 2x toe uit te stappen....notabene met een klein kindje? 8)7
Domheid vermoed ik, en denken in de trant van "die waarschuwingen bij de ingang gelden wel voor anderen, maar niet voor mij!".

Virussen? Scan ze hier!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-11 00:39
"Als het echt zo gevaarlijk was dan had dit concept niet bestaan!"

Nee, echt geen idee wat er door hun hoofd ging - ze zagen er bijna levensmoe uit.

• _Bailey_
  • Niet online
Ik kan nog begrijpen dat je als volwassen man/vrouw alle waarschuwingen in de wind slaat, maar je hebt een klein kind in de auto.
Ik kan daar werkelijk niet bij. Ja, of die ouders wilde eigenlijk van het kind af...dat kan ook uiteraard

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ze mogen blij zijn dat de dieren volgens hun eetschema eten hadden gehad, anders waren ze allemaal binnen no-time er geweest. Allemaal.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geert1976 schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:00:
Ik kan nog begrijpen dat je als volwassen man/vrouw alle waarschuwingen in de wind slaat, maar je hebt een klein kind in de auto.
Weet niet of die lui daar uberhaupt iets om geven. Veel mensen werken nu eenmaal volgens de "ikke ikke ikke"-mentaliteit, waar het "ieder voor zich, en God voor ons allen" is ;)

Virussen? Scan ze hier!

• _Bailey_
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Weet niet of die lui daar uberhaupt iets om geven. Veel mensen werken nu eenmaal volgens de "ikke ikke ikke"-mentaliteit, waar het "ieder voor zich, en God voor ons allen" is ;)
ja, das ook weer zo. Kijk naar de Franse piloten van Air France met al hun stakingen.. ''ikke, ikke, ikke en de rest van mijn collegae kunnen stikken''

en weer on topic! :+

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb mijn schoonmoeder meteen aangemeld.

Serieus: er zijn ook mensen die het voor elkaar krijgen met de auto onder een trein te komen, imo is dit dezelfde categorie. Of iemand die het voor elkaar krijgt op de snelweg tegen een vrachtwagen aan te botsen. Ik zie dagelijks mensen in het verkeer gevaarlijke dingen doen, zoals bumper kleven achter een vrachtwagen, meestal loopt dat goed af, eigenlijk net zoals het voorbeeld van de Franse familie. Alleen gaan we nu met z'n allen die Fransen veroordelen, omdat we dat leuk vinden :). En omdat we Fransen kut volk vinden.

[ Voor 93% gewijzigd door Sport_Life op 12-05-2018 11:14 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

14 juli is trouwens gratis entree.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Sport_Life schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:07:
Ik heb mijn schoonmoeder meteen aangemeld.

Serieus: er zijn ook mensen die het voor elkaar krijgen met de auto onder een trein te komen, imo is dit dezelfde categorie. Of iemand die het voor elkaar krijgt op de snelweg tegen een vrachtwagen aan te botsen. Ik zie dagelijks mensen in het verkeer gevaarlijke dingen doen, zoals bumper kleven achter een vrachtwagen, meestal loopt dat goed af, eigenlijk net zoals het voorbeeld van de Franse familie. Alleen gaan we nu met z'n allen die Fransen veroordelen, omdat we dat leuk vinden :). En omdat we Fransen kut volk vinden.
Ja zo kun je het wel bagatelliseren maar in jouw voorbeeld: die mensen lopen niet de snelweg op.
In dit geval heeft de familie (vooral die moeder) meerdere keren 'beslismomenten' gehad.

Maakt mij overigens niets uit wat voor land die mensen gekomen waren. Eenieder die het op die manier gedaan had had van mij dezelfde kwalificaties gehad.

Overigens zou ik het vanuit die luipaarden wel begrijpen. Die Fransen zijn naar verluid wel vaak goed gevuld (met lekker eten en drinken). :+

Verder natuurlijk wel eens met je, maar dit is mi. toch wel even wat anders dan 'gevaarlijke dingen in het verkeer doen'.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Wegens gebrek aan discussiewaarde verplaatst naar AZ.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Verwijderd

Lijkt me eerder een HK discussie... :/

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zie hier helemaal geen discussie eigenlijk. Alleen lolbroekerij en (bij gebrek aan enige info over wat er in die Fransen om ging) loze speculatie.

Met deze insteek dus geen topic waard en bij deze op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.