Origineel Iron Man-pak is gestolen uit warenhuis in Los Ang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
@faraga
Origineel Iron Man-pak is gestolen uit warenhuis in Los Angeles
Het Engelse "warehouse" is een pakhuis / magazijn / opslag, geen "warenhuis". Het pak lag ergens in de opslag, niet bij de Bijenkorf ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Heedless op 11-05-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:D Dat is een grappige vertaalfout

[ Voor 88% gewijzigd door Room42 op 11-05-2018 19:41 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:00
Goed punt, ik had me inderdaad niet gerealiseerd dat een warenhuis in het Nederlands iets anders was :O
Ik heb het een en ander verknutseld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Welk lot het kostuum te wachten staat, is niet bekend, maar waarschijnlijk zal het niet lang duren voordat hij voor een exorbitant bedrag op Craigslist te vinden is.
Dit is overigens ook een nogal vreemde opmerking voor in een nieuwsartikel zonder bron (afgezien van het feit dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat een prop waarvan iedereen weet dat het gejat is op Craigslist verschijnt). Ik zou eerder denken dat het in opdracht gejat is, maar daar is op het moment ook nul bewijs voor.

[ Voor 10% gewijzigd door Heedless op 11-05-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
Heedless schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:43:
[...]

Dit is overigens ook een nogal vreemde opmerking voor in een nieuwsartikel zonder bron (afgezien van het feit dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat een prop waarvan iedereen weet dat het gejat is op Craigslist verschijnt). Ik zou eerder denken dat het in opdracht gejat is, maar daar is op het moment ook nul bewijs voor.
Het is een .Geek-artikel, die moet je wat minder serieus nemen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

faraga schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:11:
[...]

Het is een .Geek-artikel, die moet je wat minder serieus nemen ;)
Dus die AI podcast, robothanden en andere zaken moet ik ook met een korrel zout nemen "want het is maar een gebbetje"?

Goed... Sorry hoor, maar wat blijft er dan nog wel aan "interesse" op de Frontpage voor de wat meer technisch onderlegde Tweakers?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
MAX3400 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Dus die AI podcast, robothanden en andere zaken moet ik ook met een korrel zout nemen "want het is maar een gebbetje"?

Goed... Sorry hoor, maar wat blijft er dan nog wel aan "interesse" op de Frontpage voor de wat meer technisch onderlegde Tweakers?
Het idee van .geek is niet om onwaarheden te verspreiden, maar om een wat lossere schrijfstijl te hanteren zoals Tweakers vroeger deed, toen het nog een stuk kleiner was. Dit gebeurt bij onderwerpen die normaal gesproken net niet nieuwswaardig genoeg zouden zijn voor een gewoon nieuwsartikel, maar desondanks wel opmerkelijk zijn. Een onderdeel van .geek is dat een grapje zo hier en daar ook moet kunnen. Helaas lijkt dat in dit geval wat minder goed overgekomen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik snap dat het een artikel is wat we wat luchtiger moeten nemen maar dit is wel heel karig imho. Dat is ook gelijk aan de reacties en moderaties te zien.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 12-05-2018 08:52 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1