bitcoins van coinbase naar bittrex komen niet aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwincrypto
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-02-2021
Mijn vraag

sinds een tijdje ben ik mij eens gaan verdiepen in bitcoins. heb me een beetje ingelezen en wou het vandaag eens gaan proberen. nu heb ik coinbase gebruikt om bitcoins te kopen. deze bitcoins heb ik overgemaakt naar bittrex maar wacht nu al meer dan een uur en er staat nog steeds in behandeling..? (en ja heb de code gecontroleerd) weet iemand hoelang dit kan duren en of ik mijn coins nog wel in bittrex krijg?

hoor graag jullie reacties!

gerwin :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
Heb je een transactieadres?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Geduld hebben, het kan lang duren. Verhalen van dat het de volgende dag er pas op staat is geen uitzondering. Als je zeker weet dat de gebruikte adressen kloppen is er weinig aan de hand.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwincrypto
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-02-2021
ja die heb ik, als ik deze opzoek in blockchain dan staat er nog steeds onbevestigde transactie. 8)7

als ik in coinbase op het adres klik kom ik in blockcypher, hier staat 0/6 comfirmation. wat houd dit in?

[ Voor 37% gewijzigd door gerwincrypto op 11-05-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Er zijn 6 bevestigingen nodig voordat de transactie is afgerond. Er is dus nog geen bevestiging. Btc staat er tegenwoordig om bekend dat de transactie lang kan duren. Zeker wanneer veel transactie worden uitgevoerd. Zoals eerder aangegeven, wanneer de adressen kloppen komt het vanzelf goed.

[ Voor 5% gewijzigd door radem205 op 11-05-2018 20:29 ]