Ik zoek een?
Ik zit te twijfelen wat ik nodig heb. Of een betere versie i5 of gewoon voor een i7 gaan. Ik wil World of warcraft op max spelen. Met de scherm waar ik World of warcraft op speel. met de technologie DRS renderd die de resolutie naar 21715x1527. Dit selecteert trouwens Nvidia automatisch met de game ready drivers.
Als ik World of warcraft nu speel op deze settings dan is mijn processor tussen de 70 a 80% in gebruik.
Als ik de The witcher 3 op max speel is het tussen de 67 en 75% in gebruik.

Wat is je budget?
Tussen de 180 en de 280 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle soorten merken. Als je een betere processor weet dan Intel die net zo goed werkt en goedkoper is. Dan ben ik daar ook zeker blij mee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik nu dit als processor:

En mijn moederbord is dit:

Stel ik heb voor een bepaalde processor een ander moederbord erbij nodig die veel uitgebreider is zou ik daar ook graag tips over willen krijgen. Ben namelijk niet zo bekent met de moederborden.
Ik zit te twijfelen wat ik nodig heb. Of een betere versie i5 of gewoon voor een i7 gaan. Ik wil World of warcraft op max spelen. Met de scherm waar ik World of warcraft op speel. met de technologie DRS renderd die de resolutie naar 21715x1527. Dit selecteert trouwens Nvidia automatisch met de game ready drivers.
Als ik World of warcraft nu speel op deze settings dan is mijn processor tussen de 70 a 80% in gebruik.
Als ik de The witcher 3 op max speel is het tussen de 67 en 75% in gebruik.

| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Boxed | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 276,- | € 276,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 515,- | |
Wat is je budget?
Tussen de 180 en de 280 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle soorten merken. Als je een betere processor weet dan Intel die net zo goed werkt en goedkoper is. Dan ben ik daar ook zeker blij mee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik nu dit als processor:

En mijn moederbord is dit:

Stel ik heb voor een bepaalde processor een ander moederbord erbij nodig die veel uitgebreider is zou ik daar ook graag tips over willen krijgen. Ben namelijk niet zo bekent met de moederborden.