Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hee Tweakers,

Ik heb me nou toch een uitdaging te pakken. Hopende dat ik hier de helpende hand ga vinden. |:(

Het gaat over de Samsung Galaxy S6 van mijn vriendin.
Deze is zo erg naar de 'eeuwige jachtvelden' geholpen dat;

- het LCD, front glass en het back glass kapot is
- het frame licht is verbogen.
- hij nog wel aangaat
- wanneer je hem aanzet nog wel via USB contact kan maken met een PC
- hij wel steeds (te snel om bestanden over te zetten) opnieuw op moet starten omdat de telefoon aangeeft dat hij oververhit is.

Op de telefoon staan wel heel veel belangrijke en dierbare foto's die mijn vriendin graag gered ziet worden.
Meerdere telefoon toko's krijgen het niet vior elkaar.

Nu vragen we ons het volgende af. Is het mogelijk om de memory chip los te halen van het moederbord en deze op een ander (S6)-moederbord te solderen om zo alsnog de foto's te kunnen bemachtigen? :?
Zoja, weten jullie wie ons daar mee kan helpen?

Alle reacties

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Voorzover ik weet kan dat niet maar kan je die S6 niet op van die koel blokken leggen voor in zo'n koelbox en dan per x foto's proberen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zeer grote kans dat de chip "gelockt" is door de rest van de telefoon.

Alternatief; telefoon aan USB hangen en ondertussen meerdere ventilators erop laten blazen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Leg m half uurtje in de diepvries en kijk of je dan wel even de boel kan kopieren. Anders kijken of je de temperatuursensor kan (laten) disablen.

Zo niet, dan pech en een wijze les om dierbare foto's natuurlijk altijd te backuppen. Dit is dus het risico dat je neemt. Daarbij: de telefoon had natuurlijk ook gewoon gejat kunnen worden of kwijtgeraakt of uit zichzelf de geest hebben gegeven.

Installeer in elk geval dan iets als google photo's die foto's direct naar de cloud kopieert.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:54
Blijft hij wel aan in recovery mode? Dan zou een recovery image als TWRP wel eens uitkomst kunnen bieden, mits er geen lock in de weg zit.

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:53

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Je zou hem zelfs in de diepvries kunnen laten liggen en alleen het snoer naar buiten laten komen?

Alternatief een data recovery bedrijf zoals https://www.ontrack.com/services/data-recovery/mobile/ maar dan wordt het een dure les.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Pagina: 1