Hee Tweakers,
Ik heb me nou toch een uitdaging te pakken. Hopende dat ik hier de helpende hand ga vinden.
Het gaat over de Samsung Galaxy S6 van mijn vriendin.
Deze is zo erg naar de 'eeuwige jachtvelden' geholpen dat;
- het LCD, front glass en het back glass kapot is
- het frame licht is verbogen.
- hij nog wel aangaat
- wanneer je hem aanzet nog wel via USB contact kan maken met een PC
- hij wel steeds (te snel om bestanden over te zetten) opnieuw op moet starten omdat de telefoon aangeeft dat hij oververhit is.
Op de telefoon staan wel heel veel belangrijke en dierbare foto's die mijn vriendin graag gered ziet worden.
Meerdere telefoon toko's krijgen het niet vior elkaar.
Nu vragen we ons het volgende af. Is het mogelijk om de memory chip los te halen van het moederbord en deze op een ander (S6)-moederbord te solderen om zo alsnog de foto's te kunnen bemachtigen?
Zoja, weten jullie wie ons daar mee kan helpen?
Ik heb me nou toch een uitdaging te pakken. Hopende dat ik hier de helpende hand ga vinden.
Het gaat over de Samsung Galaxy S6 van mijn vriendin.
Deze is zo erg naar de 'eeuwige jachtvelden' geholpen dat;
- het LCD, front glass en het back glass kapot is
- het frame licht is verbogen.
- hij nog wel aangaat
- wanneer je hem aanzet nog wel via USB contact kan maken met een PC
- hij wel steeds (te snel om bestanden over te zetten) opnieuw op moet starten omdat de telefoon aangeeft dat hij oververhit is.
Op de telefoon staan wel heel veel belangrijke en dierbare foto's die mijn vriendin graag gered ziet worden.
Meerdere telefoon toko's krijgen het niet vior elkaar.
Nu vragen we ons het volgende af. Is het mogelijk om de memory chip los te halen van het moederbord en deze op een ander (S6)-moederbord te solderen om zo alsnog de foto's te kunnen bemachtigen?
Zoja, weten jullie wie ons daar mee kan helpen?