My wifi is blocked because my father doesn't want me to have internet after 12 AM. I'm wondering if anyone knows a solution?
Misschien even in het Nederlands
en misschien even babbelen met je Pa
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waarschijnlijk een filter op mac adres. Als je die aan past heb je kans dat het gewoon werkt. En ruzie met je vader zodra hij er achter komt
Gewoon uit huis gaan en eigen verantwoording nemen. Blijkbaar is die discipline er niet en heeft je vader dat dus opgelegd.
Gevalletje opvoeding & openheid dus succes met het gesprek aan de eettafel zometeen!
Gevalletje opvoeding & openheid dus succes met het gesprek aan de eettafel zometeen!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Een 4G verbinding gebruiken? Is op de meeste plekken een prima oplossing.
Indien Ziggo gebied een Ziggo wifi code opvragen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geboortedatum: 9 mei 1998
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Op jezelf gaan wonen en je eigen internet verbinding nemen... Of dit bespreken met je vader... Misschien wil hij je juist leren hoe je dit soort dingen omzeilt. Of je installed offline games (gezien je naam denk ik dat je alleen gamed). Homeworld bijvoorbeeld is erg leuk. Of iets zoals Fire Emblem. En gaat lekker zonder internet door gamen tot diep in de nacht.
Bespreken met degene die de fw beheert en wellicht de verbinding betaalt, lijkt me de enige weg om te gaan. Naast zelf een internetverbinding afnemen dan. Waarbij bij wonen bij pa zijn regels van toepassing kunnen blijven.
Hoe dan ook: het forum is niet bedoeld voor helpen met omzeilen van beveiligingen, zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken
Daarom sluit ik het topic.
Hoe dan ook: het forum is niet bedoeld voor helpen met omzeilen van beveiligingen, zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken
Daarom sluit ik het topic.
Reageer dan anders gewoon niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()