Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag high end gamen. En af en toe streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het goedkoper kan vind ik het uiteraard wel prettig. Ik ga ook niet een nieuwe pc build bouwen. Wilde gewoon een paar onderdelen upgraden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Nvidia geforce gtx 1070 8gb ddr 5
- i5 processor, Stel dat jullie advies hebben voor het zelfde geld en beter. Zou ik dat willen.
- 8gb werkgeheugen ddr 4 Single channel
- Predator G3-710 moederbord
- 2x 1tb harde schijven van WD
- Voeding 450w
- 3 Ventilators
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Betere moederbord
- werkgeheugen upgrade naar 16gb
- Betere processor
- grotere kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Als het mogelijk is om een AMD processor samen te laten werken met mijn Nvidia 1070 8gb videokaart zou ik dat wel willen hebben.
- Standaard is alles bij mij tussen de 40 a 50 graden. Met gamen is mijn videokaart 65 graden. En dan koelt mijn pc nog niet op max. Kan dat geen kwaad. Stel dat het kwaad kan, wat kan ik dan doen voor betere koeling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wens is dat het goed werkt en dat alles in een kast past.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of jullie voor mij met de boven genoemde onderdelen een voordelige upgrade kunnen bedenken. Die lekker werkt. Stel dat als een bepaalde AMD processor net zo goed is als een bepaalde i7 met 6 cores. En goedkoper is zou ik dat graag willen hebben. Daarnaast wil ik een moederbord hebben die de boven genoemde dingen sws aankunnen. En dat ik de moederbord de komende jaren niet hoef te vervangen.
Ik wil graag high end gamen. En af en toe streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het goedkoper kan vind ik het uiteraard wel prettig. Ik ga ook niet een nieuwe pc build bouwen. Wilde gewoon een paar onderdelen upgraden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Nvidia geforce gtx 1070 8gb ddr 5
- i5 processor, Stel dat jullie advies hebben voor het zelfde geld en beter. Zou ik dat willen.
- 8gb werkgeheugen ddr 4 Single channel
- Predator G3-710 moederbord
- 2x 1tb harde schijven van WD
- Voeding 450w
- 3 Ventilators
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Betere moederbord
- werkgeheugen upgrade naar 16gb
- Betere processor
- grotere kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Als het mogelijk is om een AMD processor samen te laten werken met mijn Nvidia 1070 8gb videokaart zou ik dat wel willen hebben.
- Standaard is alles bij mij tussen de 40 a 50 graden. Met gamen is mijn videokaart 65 graden. En dan koelt mijn pc nog niet op max. Kan dat geen kwaad. Stel dat het kwaad kan, wat kan ik dan doen voor betere koeling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wens is dat het goed werkt en dat alles in een kast past.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of jullie voor mij met de boven genoemde onderdelen een voordelige upgrade kunnen bedenken. Die lekker werkt. Stel dat als een bepaalde AMD processor net zo goed is als een bepaalde i7 met 6 cores. En goedkoper is zou ik dat graag willen hebben. Daarnaast wil ik een moederbord hebben die de boven genoemde dingen sws aankunnen. En dat ik de moederbord de komende jaren niet hoef te vervangen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 185,- | € 185,- |
1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 141,95 | € 141,95 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 85,29 | € 85,29 |
1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 73,- | € 73,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 527,19 |
[ Voor 35% gewijzigd door Darxay op 11-05-2018 13:48 ]