Sinds een maand speelt mijn ipad 2 geen geluid meer af.
Met oordopjes/een speaker aangesloten via de 3,5mm poort speelt het geluid wel af
Bij instellingen => geluiden, speelt de ipad wel geluid af, onafgebroken.
Ook werken de "harder/zachter" knoppen correct.
Echter als ik muziek/youtube/ een filmpje afspeel, is er geen geluid, ook werken de hard/zachter toetsen niet (er komen ook geen blokjes in beeld die het geluids niveau aangeven).
Als het geluid het nooit deed, kan de speaker kapot zijn.
Als de harder/zachter toetsen het ook in de instellingen niet zouden doen, konden deze kapot zijn.
Echter werken deze wel in het instellingen menu!
Ik heb ook al op dit euvel gegoogled/geyoutubed, echter zonder resultaat.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat heb ik al gedaan:
- Bij instellingen => zij-schakelaar geswitcht tussen "beeldvergrendeling en geluid dempen", hier een aantal keer tussen gewisseld, opnieuw opgestart etc.
- soft reset (aan & uit zetten)
- hard reset (homeknop + aan/uitknop tegelijk inhouden tot deze opnieuw opstart)
- herstel instellingen via de iPad settings
- Wis en herstel instellingen via computer => itunes
Met oordopjes/een speaker aangesloten via de 3,5mm poort speelt het geluid wel af
Bij instellingen => geluiden, speelt de ipad wel geluid af, onafgebroken.
Ook werken de "harder/zachter" knoppen correct.
Echter als ik muziek/youtube/ een filmpje afspeel, is er geen geluid, ook werken de hard/zachter toetsen niet (er komen ook geen blokjes in beeld die het geluids niveau aangeven).
Als het geluid het nooit deed, kan de speaker kapot zijn.
Als de harder/zachter toetsen het ook in de instellingen niet zouden doen, konden deze kapot zijn.
Echter werken deze wel in het instellingen menu!
Ik heb ook al op dit euvel gegoogled/geyoutubed, echter zonder resultaat.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat heb ik al gedaan:
- Bij instellingen => zij-schakelaar geswitcht tussen "beeldvergrendeling en geluid dempen", hier een aantal keer tussen gewisseld, opnieuw opgestart etc.
- soft reset (aan & uit zetten)
- hard reset (homeknop + aan/uitknop tegelijk inhouden tot deze opnieuw opstart)
- herstel instellingen via de iPad settings
- Wis en herstel instellingen via computer => itunes