iPad 2 geluid weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Topicstarter
Sinds een maand speelt mijn ipad 2 geen geluid meer af.

Met oordopjes/een speaker aangesloten via de 3,5mm poort speelt het geluid wel af
Bij instellingen => geluiden, speelt de ipad wel geluid af, onafgebroken.
Ook werken de "harder/zachter" knoppen correct.
Echter als ik muziek/youtube/ een filmpje afspeel, is er geen geluid, ook werken de hard/zachter toetsen niet (er komen ook geen blokjes in beeld die het geluids niveau aangeven).

Als het geluid het nooit deed, kan de speaker kapot zijn.
Als de harder/zachter toetsen het ook in de instellingen niet zouden doen, konden deze kapot zijn.

Echter werken deze wel in het instellingen menu!
Ik heb ook al op dit euvel gegoogled/geyoutubed, echter zonder resultaat.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Wat heb ik al gedaan:

- Bij instellingen => zij-schakelaar geswitcht tussen "beeldvergrendeling en geluid dempen", hier een aantal keer tussen gewisseld, opnieuw opgestart etc.
- soft reset (aan & uit zetten)
- hard reset (homeknop + aan/uitknop tegelijk inhouden tot deze opnieuw opstart)
- herstel instellingen via de iPad settings
- Wis en herstel instellingen via computer => itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05 21:57
Staat hij toevallig op afspelen via Airplay/Bluetooth? Omhoog swipen vanaf de onderkant, dan kun je in dat control center kiezen waar hij de muziek op afspeelt. Soms wil dit nog wel eens verkeerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070345

Als je het control center omhoog swiped, zie je dan de gewenste afgespeelde media staan? Het kan zijn dat een andere app op de achtergrond draait die op een of andere manier prioriteit heeft. Is mij namelijk ook een keer overkomen. Zaak is dan om die app af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beperkingen nagekeken,
of is het ook na wisn herstel als nieuwe iPad zonder je AppleID ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
als ik omhoog swipi/control center open, zijn geen afspeel opties zichtbaar (wel als ik een hoofdtelefoon aansluit).
Ook na het wissen van de iPad brengt geen verschil/verbetering helaas.
Ik heb alle apps gesloten (behalve de muziek/youtube app), helaas werkt dit ook niet.

Het vreemde vind ik dat de speaker/knoppen wel werken in het instellingen menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-05 17:20
Misschien je ipad eens resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
schakelaar aan de zijkant omgezet ?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5MDjfoH.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door FreshMaker op 14-05-2018 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja.

Wat heb ik al gedaan:

- Bij instellingen => zij-schakelaar geswitcht tussen "beeldvergrendeling en geluid dempen", hier een aantal keer tussen gewisseld, opnieuw opgestart etc.
- soft reset (aan & uit zetten)
- hard reset (homeknop + aan/uitknop tegelijk inhouden tot deze opnieuw opstart)
- herstel instellingen via de iPad settings
- Wis en herstel instellingen via computer => itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:03

SuBBaSS

-has Ryzen

Je hebt het over 'muziek/youtube/een filmpje'.
Voor de duidelijkheid, dat doe je (dus) vanuit 3 verschillende apps?
Of gaat het bijv. in alle gevallen om de youtube app?
En als je nou eens via safari naar youtube.com gaat en daar iets afspeelt? Doet hij het dan wel?

Daarnaast (ik zie het niet bij de stappen staan): goed gekeken of de jack poort helemaal schoon/ in orde is?
Daar is niet toevallig ooit wat mis mee gegaan? Bijv. ongelukkig (te) hard aan de kabel getrokken oid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Al n keer een reset gedaan naar fabrieksinstellingen? Zonder instellingen herstellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 467839 Ondanks dat je geen antwoord geeft op mijn eerdere bericht.
Heb je het geluid wel aan bij YouTube ?
Vaak als je een video start moet je op het icoontje klikken om geluid te krijgen. Net hoe je instellingen staan.(demping opheffen)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 15-05-2018 20:37 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jack poort met perslucht schoongeblazen
Het geluid werkt in geen enkele app/website (YouTube, muziek, spotify, internet, youtube via internet).
Hij is op alle mogelijke manieren gereset, zonder terugzetten instilleingdn, met terugzetten instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 11:57
Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:50:
Jack poort met perslucht schoongeblazen
Het geluid werkt in geen enkele app/website (YouTube, muziek, spotify, internet, youtube via internet).
Hij is op alle mogelijke manieren gereset, zonder terugzetten instilleingdn, met terugzetten instellingen
Ik heb ook ooit jouw probleem gehad. Alles geprobeerd, ik heb het destijds opgegeven en een nieuwe air 2 gehaald. De oude 2 doet nu dienst als stripboek

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1