Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubomr2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01 13:34
Mijn vraag
Alexa, Google Home enz......hoe krijg ik die werkend op Boom2 in Nederland?

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb heel internet al afgezocht. De 1 zegt dat het mogelijk is, dat ander dat het in Nederland nog niet mogelijk is.
In ieder geval niks concreets. Volgens anderen zit het al in de update. Ik snap er niks meer van!
Is het al mogelijk?? Zo ja Howtoo?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal iets duidelijker moeten zijn. Wat heb je nu voor apparatuur en wat wil je?

Heb je alleen een Boom2? Dan ga je daar geen voice assistent op krijgen in ieder geval.

Dit nieuwsbericht zegt wellicht iets anders zie ik,

nieuws: Ultimate Ears voegt Google Now- en Siri-ondersteuning toe aan bluetoo...

Maar echt nuttig is dat niet zolang je er altijd nog een telefoon op moet aansluiten.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubomr2
Ik heb gewoon een android telefoon met de BOOM app. In de app wordt niets aangeboden. Geen voice assistant. Volgens UE Boom2 moet dit wel mogelijk zijn. Of het dus in Nederland kan weet ik dus niet. Maar misschien is er een omweg om dit werkend te krijgen (Google Home of Amazon Alexa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubomr2
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Zo'n karig post, waarin nauwelijks eigen inzet word getoond, gaat natuurlijk niet veel reactie's krijgen. ;)

Maar ik zal je op weg helpen: De boom2 is in feite niets meer dan een draadloze speaker + microfoon. In de speaker zelf gebeurt voor de rest weinig 'slims'. Op de boom hoef je dan ook niets in te stellen. Deze moet je enkel via bluetooth pairen.

Jou probleem zit em (denk ik) in de telefoon. Die accepteert je voicecommando's niet. Ik zou dus kijken naar de settings van je telefoon.

Werkt google home/voice standaard wel? Kan je via de telefoon en het 'ok google' commando wel zaken opstarten/opzoeken?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubomr2
Ok , bedankt voor je antwoord. Karige post!? Zo moeilijk is mijn vraag toch niet. Denk je dat ik mijn vraag zou stellen als ik zelf geen onderzoek gedaan zou hebben. Ik stel m omdat ik er zelf helemaal niks meer van begrijp. Misschien zelf ook eerste post/vraag eens goed lezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warlock
  • Laatst online: 22:53
Alexa kan gewoon connecten naar een bt speaker. Ik heb het al 2 jaar geleden gedaan dus het precieze commando weet ik niet meer, maar probeer eens: "Alexa connect to Bluetooth"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
hubomr2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:12:
Ok , bedankt voor je antwoord. Karige post!? Zo moeilijk is mijn vraag toch niet. Denk je dat ik mijn vraag zou stellen als ik zelf geen onderzoek gedaan zou hebben. Ik stel m omdat ik er zelf helemaal niks meer van begrijp. Misschien zelf ook eerste post/vraag eens goed lezen!
En hoe moet ik dan weten dat jij onderzoek hebt gedaan? Zeggen dat je hebt gegoogled is te makkelijk en geeft weinig bewijs van eigen inzet.

Ik zie ook dat je hier nieuw bent en bereid je maar alvast voor: Als je hulp wilt, zul je moeten laten zien dat je zelf ook wat vooronderzoek doet. En dat was in jou eerste post niet echt duidelijk.

Maar nogmaals: werkt google voice wel al op je telefoon? Kan je tegen je telefoon praten en opdrachten via de voice geven? Dat moet namelijk als eerst werken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1