Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iemand ervaring met dit nederlandse cloudmining bedrijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 534 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffano123
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 11-05-2018
ik ben vandaag dit nederlandse cloudminings bedrijf tgengekomen.

https://www.efteling.com/nl , en vroeg me af of iemand deze dienst gebruikt en/of heeft gebruikt.

Zo ja, wat is jou ervaring...

-

*knipje* Lijkt sterk op spam, dus even op slot.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 11-05-2018 08:29 (17%)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:19
Geen ervaring ermee, maar if it sounds too good to be true...

- Voor een eenmalige betaling krijg je levenslang die hashing power, dat kan niet.

Maar ook het meest simpele :
- Waarom als het werkt zou hij het gaan doorverkopen, er is veel meer winst als hij het zelf gaat doen.
In de faq staat er iets over weinig geld wat ze zouden hebben. Maar om jou binnen 24h uit te kunnen betalen moeten ze nu al de hardware hebben staan en is er dus geen extra geld nodig om jouw hardware voor zichzelf in te zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffano123
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 11-05-2018
Heb net op een ander Spaans forum gelezen, dat daar iets van 50 mensen alleen maar goede ervaringen hebben.

en volgens mijn berekening moeten ze bij een gemiddeld hash-contract p.p ongeveer 0.20 cent betalen.
lijkt mij wel te doen, en ook het snap ik wel dat hun kapitaal niet oneindig is. en dat ze daardoor hash-contracten moeten verhuren.

Ik zit eraan te denken om een contractje van 13 usd te kopen, puur om het te testen.
als het niks is, ben ik een ervaring rijker, en kan ik andere mensen waarschuwen.

~edit

Het blijkt dat ze dus al redelijk veel klanten hebben, en dus ook de hardware

steffano123 wijzigde deze reactie 11-05-2018 08:14 (8%)
Reden: iets vergeten

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True