Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
95% gamen. Misschien wat voor school maar ik heb ook nog een laptop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro in totaal. Dat is inclusief toetsenbord en monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb hiervoor altijd op een laptop gegamed en daar kan ik dus niks van meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks speciaals denk ik, vooral de basis dingen in een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merk voorkeuren maar ik heb met de build die ik heb samen gesteld gekozen voor Ryzen omdat ik dacht dat die altijd wat goedkoper waren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige echte wens is eigenlijk dat ik er goed op kan gamen en toch wel een paar jaar vooruit kan. Ik heb hiervoor altijd een laptop met intergrated gehad waar ik bijna alles op low speelde. Dus voor mij zijn med-high settings met 60 fps genoeg.
Ga je overklokken?
Ik zou geen flauw idee hebben hoe dat zou moeten maar als het goed te doen is en als iemand misschien het kan uitleggen of een linkje stuurt ga ik het natuurlijk doen om de maximale prestaties eruit te halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geholpen worden met het lijstje dat ik nu gemaakt heb. Ik vind het nu nog iets te duur en ik denk dat dat vooral met de CPU te maken heeft. Graag hoor ik wat beter kan in mijn lijstje en of het misschien iets dichterbij mijn budget kan komen. Alvast bedankt!
95% gamen. Misschien wat voor school maar ik heb ook nog een laptop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro in totaal. Dat is inclusief toetsenbord en monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb hiervoor altijd op een laptop gegamed en daar kan ik dus niks van meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks speciaals denk ik, vooral de basis dingen in een game pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt merk voorkeuren maar ik heb met de build die ik heb samen gesteld gekozen voor Ryzen omdat ik dacht dat die altijd wat goedkoper waren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn enige echte wens is eigenlijk dat ik er goed op kan gamen en toch wel een paar jaar vooruit kan. Ik heb hiervoor altijd een laptop met intergrated gehad waar ik bijna alles op low speelde. Dus voor mij zijn med-high settings met 60 fps genoeg.
Ga je overklokken?
Ik zou geen flauw idee hebben hoe dat zou moeten maar als het goed te doen is en als iemand misschien het kan uitleggen of een linkje stuurt ga ik het natuurlijk doen om de maximale prestaties eruit te halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geholpen worden met het lijstje dat ik nu gemaakt heb. Ik vind het nu nog iets te duur en ik denk dat dat vooral met de CPU te maken heeft. Graag hoor ik wat beter kan in mijn lijstje en of het misschien iets dichterbij mijn budget kan komen. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 209,- | € 209,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 215,- | € 215,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 57,93 | € 57,93 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,- | € 138,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 53,86 | € 53,86 |
| 2 | Crucial Ballistix Elite BLE4G4D30AEEA | € 65,- | € 130,- |
| 1 | Inter-Tech CPM 750W | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 72,48 | € 72,48 |