Toon posts:

Help! R4 SDHC 2015 kaartje werkt niet meer op 2DS

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help! Mijn dochter heeft een *snip* kaartje met spelletjes voor haar Nintendo 2DS. Mijn zoontje heeft een ander kaartje, ook met meerdere spelletjes. Ik heb beide hun spelletjes op mijn mac gezet, met het idee om onderling spelletjes uit te wisselen. Ik heb een aantal spelletjes bij mijn dochter verwijderd en spellen van mijn zoontje zijn kaartje toegevoegd (zelfde soort bestanden). Nadat ik haar spelletje weer in de DS deed zag ik zoals normaal het spongebob incoontje. Toen ik het spel wilde laden bleef de DS op laden staan! Ik heb hem toen nog helemaal verwijderd en de reservekopie teruggezet, maar ook dat werkt niet. Kan iemand mij ajb helpen? Wat moet ik downloaden om weer gewoon het menu met spelletjes te krijgen?? Heeft iemand een link of andere tip?

Liefs een wanhopige mama

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 11-05-2018 23:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik denk dat de makkelijkste oplossing is om de games te kopen en hard werkende ontwikkelaars helpen om nog meer leuke games voor je kinderen te maken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Inderdaad, dit is illegaal en het is dus niet toegestaan om te bespreken op dit forum.

Dit topic is gesloten.