MSI 6380 en USB muizen?!

Pagina: 1
Acties:

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26
sinds kort heb ik het MSI 6380 (MSI K7T266 Pro) moederbord en een micros*ft USB muisje. als ik echter enige tijd aan het spelen/werken ben, doet die muis het niet meer. soms maar een paar seconden, maar het is zeer irritant.
Iemand een oplossing?! Alvast bedankt.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Heb ik ook last van, en is niets aan te doen, behalve dan dat converter van USB -> PS/2.
USB is een beetje bagger op dit mobo, kan niet eens lekker oc-en met FSB. Boven 135 doet USB het niet mee. :(

Verwijderd

ik heb een MSI 6309 (via 694x intel plank) en een logitech usb muis.. en die doet het gewoon zonder problemen... ook op een 147MHz FSB! dus als het alleen bij die plank voorkomt moet je MSI misschien ff mailen?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Is bij alle MSI 6380 borden, zou opgelost zijn met nieuwste bios, maar blijft k*t die USB.

Verwijderd

Ik heb er ook last van en een maat van me ook.Met dezelfde boards overigens.
M'n Logitech Mouseman maar aangesloten via een verloopje op ps/2 en het was over.
Die Bios update verhelpt dat inderdaad niet,en het zal mij benieuwen of dat nog gaat gebeuren.
Er is ook een W98/2 patch die het zou moeten verhelpen,maar helaas werkt dat bij mij ook niet.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

(sorry voor het ophalen van een "oud" draadje :))

Ik heb ook het probleem en ik denk dat dit wel helpt (staat een vraag bij over het probleem en een oplossing :P)

edit: dit is dus denk ik die patch die boven genoemd word :? |:(

Eeuwige n00b

Pagina: 1