Hallo mede-tweakers,
Ik ben er nu al een paar uur mee aan het klooien maar ik kom er niet uit.
Mijn vraag
Ik wil graag bepaalde programma's via de Windows vuurmuur, of met welke standaard optie windows mij kan bieden zonder extra software, blokkeren van het internet maar die moeten wel verbinding kunnen maken met andere pc's/apparaten in mijn netwerk. Is dit mogelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 x64 Pro, Windows Firewall, is hardware in dit geval belangrijk?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd een scope te maken die alle adressen die mijn router als DHCP lease uitgooit toe te staan, en de rest blokkeren maar het schijnt niet te werken. Hoogstwaarschijnlijk doe ik het natuurlijk verkeerd.
Relevante info
Ik snap dat mensen vragen: "Waaorm?" Maar daar heb ik alleen als antwoord op, omdat het kan.
Wie kan (en wil) mij helpen?
Groet,
Nick
Ik ben er nu al een paar uur mee aan het klooien maar ik kom er niet uit.
Mijn vraag
Ik wil graag bepaalde programma's via de Windows vuurmuur, of met welke standaard optie windows mij kan bieden zonder extra software, blokkeren van het internet maar die moeten wel verbinding kunnen maken met andere pc's/apparaten in mijn netwerk. Is dit mogelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 7 x64 Pro, Windows Firewall, is hardware in dit geval belangrijk?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd een scope te maken die alle adressen die mijn router als DHCP lease uitgooit toe te staan, en de rest blokkeren maar het schijnt niet te werken. Hoogstwaarschijnlijk doe ik het natuurlijk verkeerd.
Relevante info
Ik snap dat mensen vragen: "Waaorm?" Maar daar heb ik alleen als antwoord op, omdat het kan.
Wie kan (en wil) mij helpen?
Groet,
Nick