Geachte forum leden,
Momenteel ben ik van plan om mijn huidige gaming setup wat te upgraden/ vernieuwen. Afhankelijk van wat een betere optie blijkt te zijn.
Ik zoek een?
Ik zoek een verbetering voor mijn huidige game settings. gallery: anc0
Dit zijn de onderdelen waaruit mijn huidige desktop uit bestaat.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
gallery: anc0 Deze componenten heb ik doorgekregen van een vriend van mij. Met deze componenten zou ik volgens hem mijn huidige gaming prestatie kunnen verbeteren/voldoen. (PS: ik zie dat het meer dan €1000 euro is en ook dat er componenten nog ontbreken, suggesties?)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is €1000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor kritiek, en heb geen voorkeur voor componenten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De desktop gaat puur gebruikt worden voor gamen/ films bekijken ( +- 8 uur per dag)
De games die ik speel zijn:
Blackdesert online (deze spel zou ik op high/highest settings willen spelen)
Tera
Fortnite
League of legends
Starcraft 2
supreme commander Forged Allience
Supreme commander 2
Warhammer 1/2
Alvast bedankt voor alle suggesties en kritiek,
Anc0
Momenteel ben ik van plan om mijn huidige gaming setup wat te upgraden/ vernieuwen. Afhankelijk van wat een betere optie blijkt te zijn.
Ik zoek een?
Ik zoek een verbetering voor mijn huidige game settings. gallery: anc0
Dit zijn de onderdelen waaruit mijn huidige desktop uit bestaat.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
gallery: anc0 Deze componenten heb ik doorgekregen van een vriend van mij. Met deze componenten zou ik volgens hem mijn huidige gaming prestatie kunnen verbeteren/voldoen. (PS: ik zie dat het meer dan €1000 euro is en ook dat er componenten nog ontbreken, suggesties?)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget is €1000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor kritiek, en heb geen voorkeur voor componenten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De desktop gaat puur gebruikt worden voor gamen/ films bekijken ( +- 8 uur per dag)
De games die ik speel zijn:
Blackdesert online (deze spel zou ik op high/highest settings willen spelen)
Tera
Fortnite
League of legends
Starcraft 2
supreme commander Forged Allience
Supreme commander 2
Warhammer 1/2
Alvast bedankt voor alle suggesties en kritiek,
Anc0