Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou op deze Computer willen: Gamen, Programmeren, alles en nog wat.
(Meer uitgebreide info)
Ik wil op deze computer goed kunnen gamen, dit gaat om de games zoals: Fortnite, Darwin Project, en meer games die ik waarschijnlijk dan ga kopen of komen.
Ik wil Fortnite gewoon met goede fes 60+ kunnen spelen op goede kwaliteit, het zelfde met Darwin Project.
Een 1050 zou niet genoeg zijn ben ik achter wat ik zag op Internet.
En voor het programmeren is het gewoon Visual Studio, Sublime Text internet etc open tegelijkertijd. Dus ik gok dat ik een i5/i7 nodig heb en genoeg RAM.
Kortom een best goede PC om goed te gamen en de rest ook op te doen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX: 650Euro.
Ik heb niet zo een groot budget, helaas.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm muis etc, heb ik al. En in mijn oude PC zit niks wat ik kan hergebruiken. (te oud)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso 8 GB RAM, en genoeg GB om games + programma op te downloaden (SSD mogelijk?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Video kaart: Nvidia.
CPU: Intel / AMD Ryzen?
Voor de rest maakt mij dit niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het koop-baar is bij een site waar het in elkaar gezet wordt ( of dus gewoon een pre-build pc) ben zelf niet zo technisch.
Ga je overklokken?
Ik neem aan van niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goedkoop systeem, met alles erin wat ik nodig zou moeten hebben.
Anyways, alvast super bedankt voor het lezen en het helpen met mijn keuze!
Ik zou op deze Computer willen: Gamen, Programmeren, alles en nog wat.
(Meer uitgebreide info)
Ik wil op deze computer goed kunnen gamen, dit gaat om de games zoals: Fortnite, Darwin Project, en meer games die ik waarschijnlijk dan ga kopen of komen.
Ik wil Fortnite gewoon met goede fes 60+ kunnen spelen op goede kwaliteit, het zelfde met Darwin Project.
Een 1050 zou niet genoeg zijn ben ik achter wat ik zag op Internet.
En voor het programmeren is het gewoon Visual Studio, Sublime Text internet etc open tegelijkertijd. Dus ik gok dat ik een i5/i7 nodig heb en genoeg RAM.
Kortom een best goede PC om goed te gamen en de rest ook op te doen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX: 650Euro.
Ik heb niet zo een groot budget, helaas.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm muis etc, heb ik al. En in mijn oude PC zit niks wat ik kan hergebruiken. (te oud)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso 8 GB RAM, en genoeg GB om games + programma op te downloaden (SSD mogelijk?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Video kaart: Nvidia.
CPU: Intel / AMD Ryzen?
Voor de rest maakt mij dit niets uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het koop-baar is bij een site waar het in elkaar gezet wordt ( of dus gewoon een pre-build pc) ben zelf niet zo technisch.
Ga je overklokken?
Ik neem aan van niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goedkoop systeem, met alles erin wat ik nodig zou moeten hebben.
Anyways, alvast super bedankt voor het lezen en het helpen met mijn keuze!