Sinds kort (voorheen nooit een probleem geweest) heb ik met enkele (dus niet alle) usb sticks problemen met het overzetten van bestanden naar de externe harde schijf van mijn pc, eerste geachte is dan usb stick stuk? maar naar de interne harde schijf werkt het prima, een goeie minuut om 2GB over te zetten. Echter naar de externe duurt het voor dezelfde 2GB een aantal uren (!)
Heb de usb stick al eens opnieuw geformatteerd maar het probleem blijft bestaan
De overdracht wordt gestart en loopt vervolgens schijnbaar vast om zo nu en dan ineens weer te gaan lopen met een razende snelheid van 2 a 3MB/s af en toe zelfs weer normale snelheid en dan weer 0
De oplossing is natuurlijk de tussenstap via de interne schijf, maar er lijkt mij gewoon een oplossing te moeten zijn aangezien het voorheen prima ging en ook bij andere usb's is het geen probleem
Kan het zijn dat een windows update de drivers over de rooie gewerkt heeft?
Heb de usb stick al eens opnieuw geformatteerd maar het probleem blijft bestaan
De overdracht wordt gestart en loopt vervolgens schijnbaar vast om zo nu en dan ineens weer te gaan lopen met een razende snelheid van 2 a 3MB/s af en toe zelfs weer normale snelheid en dan weer 0
De oplossing is natuurlijk de tussenstap via de interne schijf, maar er lijkt mij gewoon een oplossing te moeten zijn aangezien het voorheen prima ging en ook bij andere usb's is het geen probleem
Kan het zijn dat een windows update de drivers over de rooie gewerkt heeft?