SD-kaart voor video-dashcam...

Pagina: 1
Acties:
  • 693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Goedendag,

Ik heb een BlackVue DR750S dashcam, momenteel een kaartje van 16GB, maar ik ben opzoek naar een SD-kaart (MLC-type) van 128GB (dat is max. wat mijn dashcam aan kan)

Welke raden jullie mij aan? Dat goed is voor videobeelden etc, niet te warm wordt etc.
Degelijk.

Ik heb alleen die van Blackvue zelf gezien, maar das veelste te duur.
Wat ik alvast wel weet is dat ik geen San Disk wil, uit meerdere reviews gelezen dat dit niet lekker werkt.

Eisen/wensen:

Budget: Tot max 150 EUR.
Hij moet minimaal Speed Class 10 hebben (Zodat mijn dashcam nog snel kan opnemen
En of/ UHS
Moet ook een MLC sd-kaartje zijn (dus geen NAND)

[ Voor 34% gewijzigd door Zucht123 op 10-05-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier, jongen. Daar moet je vast een eind mee op weg komen. Gewoon even lekker de reviews lezen en als het wat lijkt, online nog even toepasselijke benchmarks zoeken en dan gewoon bestellen, testen en gaan :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij heb je oooit wel eens gepost in Het grote Dashcam-topic en daar wordt ontzettend veel/vaak over SD kaartjes gepraat.

En ook de grotere/bekende dashcam-forums hebben per type camera ook adviezen / posts over welke kaartjes erin kunnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert1982
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 04-03-2023
ik ben van plan een blackvue dr750 lte aan te kopen maar welke sd kaart kan ik gebruiken om de capaciteit te verhogen zonder een originele te moeten kopen van blackvue? dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
bert1982 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:14:
ik ben van plan een blackvue dr750 lte aan te kopen maar welke sd kaart kan ik gebruiken om de capaciteit te verhogen zonder een originele te moeten kopen van blackvue? dank u
https://helpcenter.blackv...58371-Compatible-SD-Cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Waarom je deze vraag in een bijna 5 jaar oud topic stelt zonder eigen uitzoekwerk is je niet duidelijk...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.