Desktop amplifier

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paulver
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-01 21:51
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een desktop amplifier. Deze moet degelijk zijn, usb in aansluiting hebben en tulp uitgang hebben.

Wat is je budget?
Budget ligt zo rond de 50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hier geen voorkeur over, het moet een degelijk product zijn

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het product moet een USB ingang hebben aangezien ik die USB ingang dan makkelijk kan ompluggen van pc naar laptop.

Naar zoiets ben ik ongeveer naar opzoek:
http://s.aliexpress.com/yMJ7NbQZ

[ Voor 7% gewijzigd door paulver op 10-05-2018 10:03 ]

Beste antwoord (via paulver op 19-05-2018 16:28)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat is geen versterker (of amplifier, geen idee waarom je het engelse woord gebruikt), maar een USB geluidskaart (door audiofielen graag een USB DAC genoemd). Uit jouw omschrijving blijkt wel dat dat is wat je zoekt.
Met deze nieuwe zoektermen moet je vast wat kunnen vinden, maar je kan natuurlijk ook gewoon dat chinese ding bestellen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat is geen versterker (of amplifier, geen idee waarom je het engelse woord gebruikt), maar een USB geluidskaart (door audiofielen graag een USB DAC genoemd). Uit jouw omschrijving blijkt wel dat dat is wat je zoekt.
Met deze nieuwe zoektermen moet je vast wat kunnen vinden, maar je kan natuurlijk ook gewoon dat chinese ding bestellen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:10
Zou dat niet uit China halen. Hier wordt ook dergelijk spul aangeboden en kan je wel rekenen op fatsoenlijke garantie.

• paulver
Ah oke, dan kom ik op de juiste resultaten uit. Was ook zeker niet van plan om van China te bestellen. Dit was meer een voorbeeld wat ik zo kon vinden die bijna alles had wat ik zocht.
Ik zoek zoiets als dit: http://www.schiit.com/products/jil
Helaas is dit iets te duur voor mijn budget.

[ Voor 16% gewijzigd door paulver op 10-05-2018 13:18 ]

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-01 08:18
paulver schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:59:
Ah oke, dan kom ik op de juiste resultaten uit. Was ook zeker niet van plan om van China te bestellen. Dit was meer een voorbeeld wat ik zo kon vinden die bijna alles had wat ik zocht.
Ik zoek zoiets als dit: http://www.schiit.com/products/jil
Helaas is dit iets te duur voor mijn budget.
Deze heeft een analoge ingang en een digatale (usb) uitgang. Zoals de site zegt: om een analoge bron op je pc te zetten (je speelt bvb een plaat/casette af om deze op je pc in een mp3 oid te zetten).

[ Voor 15% gewijzigd door DenHond op 10-05-2018 13:38 ]

• paulver
Ik heb het juiste zoekterm gevonden! USB sound interface.
Waarschijnlijk ga ik deze kopen: pricewatch: Focusrite Scarlett 2i4 (2nd Gen)

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:51
De juiste zoekterm is gegeven in de 1e reactie op dit topic. Usb DAC. Of usb geluidskaart.
Pagina: 1