Ik heb mijn netwerk via een oude Asus router, die ik geflashed heb met OpenWRT, verdeeld in 2 segmenten. In het ene befinden zich o.a. de mobiele apparaten zoals smartphone en laptop en in het andere alleen de vaste apparaten. Ik heb in dit segment ook geen AP's hangen.
Dit werkt ook prima. Totdat mijn vrouw via haar laptop met W8 iets probeerde te printen. Ik heb in de Firewall aangegeven om port 9100 te forwarden, maar blijkbaar is dat niet genoeg?
Voor net Qnap Nas was het voldoende om port 548 en 427 te forwarden.
Net al lopen googlen, maar niets kunnen vinden. Het is dus een wat oudere HP Laserjet 3055, zo een all-in-one ding. Er moet alleen maar op geprint worden. Als ik zoek find ik alleen port 9100. Toen ik de WRT nog niet hat en alles in een segment hat, werkte het prima.
Iemand een idee?
Dit werkt ook prima. Totdat mijn vrouw via haar laptop met W8 iets probeerde te printen. Ik heb in de Firewall aangegeven om port 9100 te forwarden, maar blijkbaar is dat niet genoeg?
Voor net Qnap Nas was het voldoende om port 548 en 427 te forwarden.
Net al lopen googlen, maar niets kunnen vinden. Het is dus een wat oudere HP Laserjet 3055, zo een all-in-one ding. Er moet alleen maar op geprint worden. Als ik zoek find ik alleen port 9100. Toen ik de WRT nog niet hat en alles in een segment hat, werkte het prima.
Iemand een idee?
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.