Toon posts:

Outlook 2000 gooit mail weg bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht maar nix zinnigs kunnen vinden. Misschien heeft 1 van jullie een goeie tip.

Draai MS Exchange server 5.0. Nu belt er iemand in met RAS en wil zijn mail ophalen met Outlook 2000. Gaat prima, maar als de mailtjes binnen zijn gooit Outlook ze meteen weg :? . Rare is dat als die persoon "op de zaak" zit Outlook 98 wel prima werkt. Het ligt dus niet aan Exchange maar aan Outlook 2000
Ik zat zelf te denken aan een virus of zo...

Iemand zoiets al eens eerder meegemaakt of is het een vinkje wat ik over het hoofd zie.

Verwijderd

Topicstarter
O.k. nieuwe poging

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Staat waarschijnlijk in het profile ingesteld dat alle mailtjes direct naar de PST toe moeten. Kijk daar maar eens in. Outlook gaat dan de mailtjes vanuit de Inbox naar de PST (Personal Folders/Persoonlijke Mappen) verplaatsen, zodat het lijkt alsof ze weggegooid worden.

Andere optie zou kunnen zijn dat de user een OST heeft, thuis alle mail heeft weggegooid (offline dus), weer inlogt en gaat synchroniseren.... dan ben je ook alles kwijt...

Check even alle profile instellingen van de users...

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is juist het vreemde. Ze heeft geen Persoonlijke folders en ook geen Off-line funktie.Alle mail staat dus op de Exchange server.
Het gaat trouwens om twee machines 1 met Outlook 98 de andere met 2000.

Verwijderd

controleer eens de settings van het auto-archiveren

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2001 @ 11:25:
Heb gezocht maar nix zinnigs kunnen vinden. Misschien heeft 1 van jullie een goeie tip.

Draai MS Exchange server 5.0. Nu belt er iemand in met RAS en wil zijn mail ophalen met Outlook 2000. Gaat prima, maar als de mailtjes binnen zijn gooit Outlook ze meteen weg :? . Rare is dat als die persoon "op de zaak" zit Outlook 98 wel prima werkt. Het ligt dus niet aan Exchange maar aan Outlook 2000
Ik zat zelf te denken aan een virus of zo...

Iemand zoiets al eens eerder meegemaakt of is het een vinkje wat ik over het hoofd zie.
uhm hoe is het eigenlijk nou opgelost? :?

want heb iemand die het zelfde probleem heeft :/
Pagina: 1