Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Na een aantal jaar gebruik gemaakt te hebben van de iphone ben ik overgestapt naar de huawei p20 pro.

Hier ben ik erg tevreden over en heb hem pas een weekje dus nog niet alle instellingen uitgezocht/uitgevonden.
Echter bij de iphone kreeg je in het vergrendelscherm te zien wie je bijvoorbeeld een whatsappje stuurde met naam en toenaam. Bij de huawei krijg ik alleen een melding : Whatsapp: u heeft 2 nieuwe berichten..

weet iemand of het mogelijk is om hier aanpassingen in te doen en zoja waar ?

Beste antwoord (via rens-br op 19-06-2018 08:33)

Verwijderd

Beste

Heb je het al gevonden? Ik hzd hetzelfde probleem. Ik heb mijn gezichtsbescherming verwijderd en nu werkt het wel. Als je bij berichten je 'inhoud laat weergeven'

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:15
Ik heb geen Huawei, maar het zit vermoedelijk ook onder:
Settings -> Notifications -> Advanced -> [App] -> On lock screen

en

Settings -> Lock Screen and Security -> Notifications on lock screen

[ Voor 24% gewijzigd door eric.1 op 09-05-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
En inhoud weergeven (wel of niet) van notificaties op lockscreen is daar ook ergens te vinden.

En bij meldingen>geavanceerd (Samsung) kan ik ook nog per app instellen of het scherm aan moet gaan (hoge prioriteit) bij een melding van deze app, zoals bij je iPhone denk ik het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank alvast voor deze twee reacties, tot nu toe werkt het nog niet..

als ie op vergendelscherm staat en ik krijg een appje dan komt er te staan : whatsapp : u heeft 1 nieuw bericht.

op mijn iphone kwam er te staan .. bijv. Mark: hallo , hoe gaat het ?

deze instellingen kan ik nergens veranderen bij de huawei ik weet ook niet direct of het mogelijk is.

zou dit toch ook graag op mijn huawei zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:01:

deze instellingen kan ik nergens veranderen bij de huawei ik weet ook niet direct of het mogelijk is.
Je beantwoordt de vraag zelf al: de instelling kun je nergens veranderen dus is het niet mogelijk. Bij mijn Androidtelefoon is het trouwens wel mogelijk om de inhoud te tonen (per app: show content / hide content).

[ Voor 14% gewijzigd door GlowMouse op 09-05-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Bij Android 8, wat jouw telefoon heeft, staan de lock instellingen onder privacy settings.

Als je alsnog niks kan vinden dan heeft Huawei die optie in hun custom UI eruit gesloopt (wat ik moeilijk kan voorstellen overigens, maar je weet nooit).

Afbeeldingslocatie: https://imagr.eu/up/dtce8_Screenshot_20180509-191726.png

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 16-05-2018 21:42 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als je niet kunt vinden waar dat zit (MIUI wil dingen nog wel eens op een andere plaats zetten), probeer dan dit eens: schuif de notificatie een klein stukje naar links of rechts, druk op het tandwieltje en dan "meer instellingen".

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste

Heb je het al gevonden? Ik hzd hetzelfde probleem. Ik heb mijn gezichtsbescherming verwijderd en nu werkt het wel. Als je bij berichten je 'inhoud laat weergeven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:57:
Beste

Heb zelf de P20. Instellingen -> Beveiliging & Privacy -> Gezichtsontgrendeling -> Slimme vergrendelscherm-meldingen uitschakelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar
Instellingen,
Apps en meldingen
Meldingbeheer
Kies hier bv WhatsApp
Meer instellingen
Pop-UP meldingen
Selecteer Pop-UP altijd weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-08 22:35
Weet iemand of het nou al mogelijk is notificaties uit te klappen vanuit het vergrendelscherm? (Om er ook op te kunnen reageren zonder je telefoon te ontgrendelen)

Verwijderd

Ik heb het gevonden!

1. Ga naar instellingen
2. Klik op 'beveiliging en privacy'
3. Klik op 'gezichtsontgrendeling'
4. Voer je pincode in
5. Schakel het knopje 'weergeven van meldingen' uit.

Het kan zijn dat dit alleen is wanneer je gezichtsontgrendeling aan hebt staan, maar dat weet ik niet zeker.
Pagina: 1