Toon posts:

Computer gaat niet meer aan! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik had mijn pc de laatste 3 dagen niet uitgezet en nu weer wel, maar nu gaat hij helemaal niet meer aan! :(

Hij geeft helemaal geen teken van leven meer en ik heb geen idee waar het probleem ligt. :'(

Hebben jullie nog tips wat het kan zijn want dit is behoorlijk k*t! Ik heb al even de stroomstekker eruit gehaald en er weer in gedaan, maar dat had geen effect.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13

TF

bla bla

misschien is je voeding kapot??

op veel computers zit achterop ook een 'hoofd aan-uit knopje' misschien staat die niet op ON

success

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

misschien zit de stekker in de voeding een beetje los, is bij mij ook zo

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 10:17
kan ook nog wel es wezen dat een van je kaarten of schijven kaduuk is, ik had het een keer met mijn brander... pc startte niet meer op... geen teken van leven... na de brander gestript te hebben startte ie keurig weer op.
Maar over het algemeen is je voeding gewoon overleden. heeft je mobo misschien een ledje waardoor je kan zien of ie stroom krijgt?

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
edit:
iemand was mij voor

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

[off topic]
Jij hebt het omgekeerde van wat wij met onze Win98 Compaq's hebben op de zaak.

Die willen weer niet uit. ;)
[/off topic]

Het zou goed kunnen dat je voeding een tik heeft gehad. Probeer het even met een andere voeding. Kijk of je PC goed geaard is.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor alle tips! :)

Ik ga even kijken of de voeding nog helemaal intact is. Kan je dat meten met een spanningsmeter, want mijn mobo heeft daar geen ledje voor. Ik kan me overigens niet voorstellen dat de hele pc echt levenloos blijft als er een kapot stuk hardware inzit.

De stekker zit goed in de voeding, maar ik heb wel de standaard fan vervangen door een wat stillere waardoor de tmp waarschijnlijk wat hoger is geworden kan dat ook de oorzaak zijn? DE pc is btw ook goed geaard...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog even de kabel eruit gehaald en toen ik hem er weer in stopte hoorde ik geen geknetter van stroom ofzo dus heb ikeven de kabel vervangen en hij doet het weer! :)

Allemaal hartstikke bedankt het was dus toch wel iets met de voeding!!
Pagina: 1