Tom Paris schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:11:
[...]
Ik heb dit bij de vorige actie van de Google Home Mini ook geprobeerd, maar het pakket is bij Hermes in de sortering al opgepikt en geretourneerd naar Otto. Kennelijk moet Hermes kunnen verifiëren dat de ontvanger van het pakket echt op het adres van levering woont ivm fraude met betalingen op rekening (dat maak ik althans op uit de discussies op Pepper).
Ik ben de persoon uit de discussies van Pepper. Deze Google Home-prijzen zijn al een hele tijd zo trouwens. De meest lucratieve deal was de deal gecombineerd met een procentuele korting op de Google producten waardoor je een Mini voor 10,- kon scoren, maar volgens mij is die al niet meer.
Is hij daadwerkelijk al geretourneerd naar Otto of zit hij slechts in die 'bak' bij het Hermes Depot? Als je snel genoeg bent kan je via Hermes gewoon de kloppende naam met adres doorgeven. Dat heb ik gewoon via de online chat van Hermes in steenkolenduits kunnen regelen zonder enige vorm van bewijsoverlegging oid.
Ik had precies hetzelfde probleem namelijk en Otto zelf sloot half mijn account en wilde me nergens mee helpen, want ik ben geen Duitser. Ik had nooit verwacht dat ze daar bij de post naam en adres echt goed checken. Hier in Nederland kan je prima Jan Lul er op zetten.
Als je echt te laat bent zou je je geld terug moeten krijgen van Otto, dan zou ik gewoon een nieuw account maken, die meteen qua naam correspondeert met de geadresseerde, dan zou het wel goed moeten gaan.
Ik heb er later nog 1 besteld en heb die meteen maar naar een depot zo dicht mogelijk bij de grens bezorgd, en die enkele weken geleden opgehaald. Mijn originele pakketje ligt nog bij de kennis in Berlijn :-P, maar eens zien hoe die hier komt.
[
Voor 11% gewijzigd door
MsG op 09-05-2018 15:02
]