[Pricewatch] Link naar productervaring-topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:09

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Topicstarter
Ik zat te denken, is het wellicht een idee om in de Pricewatch op het Review-tabblad van een product ook een link te plaatsen naar het betreffende "[Productnaam hier] Ervaringen en Discusie"-topic? Bij "[Productnaam hier] Ervaringen en Discusie"-topics wordt tenslotte ook naar de PW-pagina van dat product verwezen.

Op deze manier kunnen mensen die op zoek zijn naar een nieuw product gelijk de day-to-day-ervaringen, gebruikerstips en eventuele bugs en fixes daarvoor makkelijk terugvinden.

Het is met de search ook prima te doen, maar misschien wel behulpzaam tegenover niet-users die de Pricewatch gebruiken (en voor de luie mensen onder ons :+ ).

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BdK9001 als je een paar tabbladen verder op 'Discussies & Vragen' klikt staat daar het topic natuurlijk ook al gelinkt.

Al is het natuurlijk ook handiger om het ook onder reviews te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Topicstarter
Ah, ik keek dan toevallig net bij een product waarbij dat tabblad nog niet bestaat :P

Dan is mijn idee een beetje overbodig, ik zal voortaan m'n huiswerk wat beter doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

BdK9001 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:23:
Ah, ik keek dan toevallig net bij een product waarbij dat tabblad nog niet bestaat :P
Als dat tabblad er niet is, dan heeft dat desbetreffende product nog geen topics. / is het product aan geen één topic gelinkt.

Edit: Topic bestond al zag ik, maar er was nog geen koppeling gemaakt, nu alsnog gedaan. :)

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 09-05-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Topicstarter
Deze wel, dat is hoe ik op mijn 'vernieuwende' (NOT) idee kwam: [Xiaomi Redmi Note 5] Ervaringen & Discussie

Nu gaat het wel om een toestel dat niet in NL te koop is

Ik zie dat het al is aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

BdK9001 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:32:
Ik zie dat het al is aangemaakt :)
Ja, op het moment dat er geen koppeling is met topics, dan zal de PW het ook niet oppakken. Daarom is het ook vrij belangrijk dat de juiste producten aan de juiste topics gehangen worden.
Pagina: 1