Verwijderd
De GeForce 3 prijzen zullen voor eerst nog niet gaan dalen. De laatste 2 weken zijn de inkoopprijzen zelf weer wat gestegen.
Een echte daling zit er dus de eerste tijd niet in, zeker niet nu de vakantieperiode voor de deur staat, die al weer snel gevolgd wordt door de periode voor/rond de feestdagen.
Pas als er een GF3 Ultra beschikbaar wordt en er een aantal GF2 kaart verdwijnen zal de prijs licht dalen.
Een echte daling zit er dus de eerste tijd niet in, zeker niet nu de vakantieperiode voor de deur staat, die al weer snel gevolgd wordt door de periode voor/rond de feestdagen.
Pas als er een GF3 Ultra beschikbaar wordt en er een aantal GF2 kaart verdwijnen zal de prijs licht dalen.
Verwijderd
Bij het uitbrengen van de GeForce4Op maandag 16 juli 2001 11:09 schreef Wobbe het volgende:
Durft iemand een gokje te wagen wanneer de geforce 3 kaarten echt flink in prijs gaan dalen ?
Verwijderd
of 5 dan is ie zekers goedkoop. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!Op maandag 16 juli 2001 11:30 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Bij het uitbrengen van de GeForce4
Verwijderd
Toch is het zo. De GeForce2 ging ook pas echt omlaag in prijs toen de GeForce3 echt begon te verschijnen. Zelfde verhaal met de GeForce en het verschijnen van de GeForce2.
Verschijnen dus, niet enkel de aankodinging.
Verschijnen dus, niet enkel de aankodinging.
Wellicht dat de prijzen wat gaan dalen als Ati de Radeon2 voor een redelijk prijsje aanbiedt. Dan moet de Radeon2 natuurlijk ook qua prestaties concurreren.
Verwijderd
Dat gaat ie echt wel doen denk ikOp maandag 16 juli 2001 20:45 schreef MmmBeer het volgende:
<knip> Dan moet de Radeon2 natuurlijk ook qua prestaties concurreren.
Maar idd als ze concurentie krijgen ofso dalen de prijzen
Yup, maar binnekort komt de Geforce3 Ultra en krijgen we een prijsverschuiving.....
Naar boven ja, de GeForce3 Ultra zal dan rond hetzelfde niveau komen als de GTS Ultra lang heeft gelegen denk ik. Dus GF3 voorlopig rond de 1000 piek, GF3 Ultra daarboven. Kijk maar eens hoelang een GTS 64MB rond de 1000 piek zat en een Ultra daarboven ..Op maandag 16 juli 2001 21:13 schreef dominator het volgende:
Yup, maar binnekort komt de Geforce3 Ultra en krijgen we een prijsverschuiving.....
Verwijderd
Hey, dat is leuk.
weet je ook hoe duur deze ongeveer gaat kosten?
En is deze beter dan een Prophet 4500 met 64mb?
Gokje??? wat kun je winnen ?? een GF3 ? want dan doe ik meeOp maandag 16 juli 2001 11:09 schreef Wobbe het volgende:
Durft iemand een gokje te wagen wanneer de geforce 3 kaarten echt flink in prijs gaan dalen ?
Verwijderd
De GEforce 3ultra is min of meer aangekondigd voor het eind van dit jaar, (deze iets hoger geklokte GEforce3 chip zit trouwens ook in de xbox) Het zou marketingtechnisch trouwens erg dom zijn van Nvidia om nu al de prijzen te verlagen, maar misschien nemen de winkeliers met iets minder marge genoegen willen nemen, alhoewel me dat sterk lijkt aangezien die toch al niet al te groot zijn.
Verwijderd
De marge op een GF3 is duz echt laag heh... vaak maar 10% ofzo... duz blame it on NVIDIA ;-)
Verwijderd
Ik denk dat heel veel winkeliers blij zouden zijn met een marge van 10% op de GF3 kaarten, in praktijk is deze lang niet zo hoog. Dit zelfde geldt voor CPU's, geheugen e.d.De marge op een GF3 is duz echt laag heh... vaak maar 10% ofzo
Verwijderd
hoe kom je erbij dattie ook in de xbox zit???Op dinsdag 17 juli 2001 01:07 schreef eelcoz het volgende:
De GEforce 3ultra is min of meer aangekondigd voor het eind van dit jaar, (deze iets hoger geklokte GEforce3 chip zit trouwens ook in de xbox) Het zou marketingtechnisch trouwens erg dom zijn van Nvidia om nu al de prijzen te verlagen, maar misschien nemen de winkeliers met iets minder marge genoegen willen nemen, alhoewel me dat sterk lijkt aangezien die toch al niet al te groot zijn.
want dan is de xbox wel heeeel goedkoop
Er zijn idd geruchten (of is het al officieel
) dat de GF3 Ultra gelijk is aan de NV25 (XBox GPU). Dus gewoon een hoger geklokte GF3 GPU met het dubbele aantal vertex shading units en sneller geheugen. Het (video)geheugen van de XBox is trouwens wel langzamer (sneller is ook niet nodig met GF3 geheugenarchitectuur in combinatie met niet zo hoge resoluties op de XBox).
Nou die kyroII koncureert met de GF2MX en de GF2Op maandag 16 juli 2001 21:20 schreef Logitech het volgende:
Hey, dat is leuk.
dit voornamelijk door de memory bottleneck in de GF2 reeks
De G3 reeks gaat net zoals de kyroII efficienter om met de bandbreedte en maar heeft 'n Nextgen T&L(DX7) als extra dus die GF3MX lijkt me zeer interesant mitz ze hem niet te veel castreeren.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Pagina: 1