Weet iemand hoe ik dit op 85 ipv 60 Hz krijg? Je schijnt het ten kunnen veranderen in een .inf bestandje, maar ik heb geen idee welk... Iemand een idee?
Je moet elke reso of kleurdiepte de je gebruikt even apart instellen in het instellingenmenu van je beeldscherm, optimaal is in de 5xx drivers om een vreemde reden slechts 60 Hz.
In welke resolutie en kleurdiepte speel je in openGL?
Deze moet je eerst in je desktop in windows even instellen, dan de refresh en dan weer terug naar de oorspronkelijke instellingen die je had in Win, vervolgens zou je in open Gl op die ingestelde refresh moeten kunnen spelen, tenminste dat heeft bij mij alles verholpen.
Let wel op sommige games zijn alleen 16 bits kleur, dit moet je eerst even in Win ook selecteren en dan de refresh verhogen.
Ik gebruik ook 5.16 en heb heel ander probleem ( had ik ook bij alle andere drivers btw ) Ik kan Direct 3D games niet goed spelen... steeds lage framerate van 30.. dit is best te doen, maar niet echt mooi om mee te spelen, liefst boven de 50 zodat het echt 'normaasl' draait. Hoe kan dit? Is dat ook de Refresh rate ofzo?
--ik heb een diamond viper v770 ultra--
--p3 500--128 mb ram--
Ik wil gewoon Quake3 en SoF enzo in 85 Hz kunnen spelen. Als ik in Windows m'n desktop (maakt niet uit of het 640*480, 800*600 of 1024*768 is) op 85 Hz zet, dan schiet ik daar voor spellen niks mee op. Hij springt gewoon automatisch op 60 Hz !! Dat wil ik dus niet, want dan heb ik na 3 minuten koppijn...
Dat is vreemd, probeer anders gewoon 5.13 of 5.14, ik speel ook altijd min. op 85 hz en dat lukt gewoon op de eerder geschreven manier, heb jij wel de juiste drivers voor je monitor?
Ik heb de juiste drivers voor m'n monitor. Ik heb met 5.13 en 5.14 dezelfde problemen. MEt 3.68 enzo niet, maar dat scheelt een hoop performance... Ik snap niet dat jullie nooit van dit probleem gehoord hebben, want dat is toch een bekent probleem dat ie bij die nieuwste drivers OpenGL altijd op 60 Hz zet. Het is aan te passen, maar hoe ben ik dus nog steed niet uit...