Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank voor de tips. Ik heb alle suggesties hierboven geprobeerd, maar er gebeurde niks.
Ik heb antwoord gegeven op de vragen maar kon zo snel niet de knop 'beantwoorden' vinden. Vandaar dat ik het in een berichtje eronder heb toegevoegd.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2018 11:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Al een ander bestand geprobeerd? Heb je 't daar ook mee? Zo nee, dan ligt 't aan je bestand, zo ja dan kun je je bestand eens op een andere computer proberen.

Hebben we 't hier trouwens over Mac of Windows?

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 09-05-2018 10:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:59
Ik zou zeggen probeer:
Window -> workspace -> Reset workspace
En anders Window -> Arrange -> Consolidate all to tabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Photoshop 6?

En weet je zeker dat het bestand niet met een veel nieuwere versie photoshop is opgeslagen? Ik dacht niet dat PSD bestanden tot en met versie 6 backwards compatible zijn.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, dank voor je reactie, maar het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is Photoshop 6 in Windows 10.
Ik heb ook andere bestanden geprobeerd, ook een nieuw document geopend en die wordt bovenin het scherm gezet en geminimaliseerd. Als je het balkje met de muis beweegt, zie je de afbeelding wel verschijnen, maar zodra je loslaat, gaat het weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:25:
Hallo, dank voor je reactie, maar het werkt nog steeds niet.
Het is dan wel handig als je even aangeeft wat je van de gegeven suggesties geprobeerd hebt, wat toen gebeurde etc. of antwoord geeft op de gestelde vragen (zoals die van kwaakvaak_v2)
Verwijderd schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:27:
Het is Photoshop 6 in Windows 10.
Ik heb ook andere bestanden geprobeerd, ook een nieuw document geopend en die wordt bovenin het scherm gezet en geminimaliseerd. Als je het balkje met de muis beweegt, zie je de afbeelding wel verschijnen, maar zodra je loslaat, gaat het weer terug.
Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 09-05-2018 11:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1