Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de computer geruiken voor dagelijkse zake, surfen, mailen, netflix....
Gamen ga ik uiteraard ook doen, maar niet de zwaarte games. vooral games zoals rome totalwar, euro truck sim (guilty pleasure).
Video bewerking e.d ga ik niet doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1000€ alles incl blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een steelserie rival 100 optical mouse.
Toesenbord is een simpele logitech.
Een scherm heb ik nog staan als tijdelijke oplossing, een vervanger komt er aan (niet in de prijs inbergrepen.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, koeling, moederbord, kast, ram, ssd en besturing syteem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor ssd heb ik een voorkeur naar samsung. in mijn huidige laptop zit een ssd van 250gb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verbruik en lawaai maakt mij niet uit. wat het belangrijkste is, is dat hij voldoende gekloed wordt en niet uitvalt door hitte.
Graag zou ik toch ook zeker 5jaar doen met de pc, aangezien mijn lapot ook al zolang is meegegaan.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik toch ook zeker 5jaar doen met de pc, aangezien mijn lapot ook al zolang is meegegaan.
Is deze pc tijdsbestendig, of is deze al overkill?
Op zich denk ik dat de samestelling niet slecht is omdat ik het meeste heb gehaald uit een BBG topic.
maar graag had ik toch even feedback/tips gehad.
verder heb ik nog getwijfeld tussen de ryzen 1600 en i5 8400, maar heb dan toch voor de laatste gekozen omdat die mij toch net iets beter lijkt.
Ik ga de computer geruiken voor dagelijkse zake, surfen, mailen, netflix....
Gamen ga ik uiteraard ook doen, maar niet de zwaarte games. vooral games zoals rome totalwar, euro truck sim (guilty pleasure).
Video bewerking e.d ga ik niet doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag onder de 1000€ alles incl blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een steelserie rival 100 optical mouse.
Toesenbord is een simpele logitech.
Een scherm heb ik nog staan als tijdelijke oplossing, een vervanger komt er aan (niet in de prijs inbergrepen.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gpu, cpu, koeling, moederbord, kast, ram, ssd en besturing syteem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor ssd heb ik een voorkeur naar samsung. in mijn huidige laptop zit een ssd van 250gb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verbruik en lawaai maakt mij niet uit. wat het belangrijkste is, is dat hij voldoende gekloed wordt en niet uitvalt door hitte.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Is deze pc tijdsbestendig, of is deze al overkill?
Op zich denk ik dat de samestelling niet slecht is omdat ik het meeste heb gehaald uit een BBG topic.
maar graag had ik toch even feedback/tips gehad.
verder heb ik nog getwijfeld tussen de ryzen 1600 en i5 8400, maar heb dan toch voor de laatste gekozen omdat die mij toch net iets beter lijkt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 79,24 | € 79,24 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB | € 312,45 | € 312,45 |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 121,- | € 121,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 885,51 | |