Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik heb sindskort deze headset, maar op Windows 7 kan ik deze niet koppelen helaas.

Hebben jullie hetzelfde probleem? En wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen?

Ik heb de volgende melding: "Bluetooth Peripheral Device Driver Not Found on Windows 7". En heb wat hits op Google opgezocht en heb daarom ook "Windows Mobile Device Center geinstalleerd" geinstalleerd, maar deze leverde ook niets op.

Heb ondertussen de drivers handmatig aangepast, maar dan werkt hij helaas nog niet.

Hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Over 2.5 week kan ik het zelf proberen :P.

Maar tot die tijd, werken andere Bluetooth zaken wel met je Windows device? En andersom, werkt de headset met andere Bluetooth devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Wat voor een Bluetooth adapter gebruik je op je pc, en welke Bluetooth profielen ondersteunt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Sissors schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:39:
Over 2.5 week kan ik het zelf proberen :P.

Maar tot die tijd, werken andere Bluetooth zaken wel met je Windows device? En andersom, werkt de headset met andere Bluetooth devices?
Hij werkt wel met mijn iPhone en macbook pro. Moet je eerlijk zeggen dat dit een zakelijke laptop is. Dus ben bang dat ik die drivers niet kan downloaden uit Windows Update, maar handmatig moet installeren.
Nielson schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:42:
Wat voor een Bluetooth adapter gebruik je op je pc, en welke Bluetooth profielen ondersteunt deze?
LDAC, Afstandsbediening (AVRCP), Handsfree (HFP), Headset (HSP), Hoge kwaliteit audio (aptX) zijn de profielen die de headset heeft, maar ik wil gewoon muziek luisteren via deze headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Heeft gewoon niemand problemen hiermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
FRGert schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:44:
Heeft gewoon niemand problemen hiermee? :)
Ik heb 'm op Windows 10 aangesloten via deze adapter

https://nl.aliexpress.com...8b77ac8&priceBeautifyAB=0

Werkt prima en met APTX codec zodat je geen lip sync problemen hebt bij het kijken van video.

[ Voor 32% gewijzigd door luckyjan op 18-06-2018 10:32 ]

Pagina: 1